Bedankt voor het welkom meiden. Miss wel handig om te weten hoe het bij de vorige ging. Ff in het kort dan: In sep 2006 is er Endometriose ontdekt. Dan is er baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder gekomen. Dus als je menstrueert doe je dat ook buiten je baarmoeder maar daar kan het niet weg en ontstaan er cystes ed. In nov 2006 is er een cyste verwijder ter grootte van een babyhoofdje. Er kwam 500 ml endo-bloed uit. Helaas heeft die cyste mijn linker eierstok bijna finaal verwoest. Ze hebben hem niet verwijderd, je weet maar nooit. Na die operatie heb ik injecties gekregen die me 4 mnd in de overgang zouden brengen. Geen cyclus betekend geen endo-groei. Die 4 mnd werden er 8. In juni 2007 was ik voor het eerst ongi. Had de ovu niet gevoeld. En in juli hebben we goed geklust. Nou ja goed, op woe. Vrij had ik ovulatie maar had manlief hoofdpijn. Ik weet nog dat ik zei als grapje: jij wilt geen kinderen he. Ik voelde me toen al anders. Ik was zwanger. Op 13 april dit jaar is Hannah geboren. Ik was de 11e uitgerekend. Maar omdat we iets hebben met de 13e, wou ze er pas die dag uit
Nou meiden helaas ben ik snel uitgsproken heb veel last van mijn rug ik kan niet lang achter de laptop helaas... Ga nu dus maar even rusten zodat ik morgen weer van de partij ben! Fijne avond lieverds en tot morgen
Lieve Wendy, het gaat jou ook allemaal niet zo makkelijk meer af he. Dikke knuffel en beloof je dat je het rustig aan doet? Denk goed aan jezelf he! Joke, wat heftig zeg. Wat super dat je wel gewoon zwanger kunt worden!
Nou net naar de Praxis geweest voor laminaat, plinten en nog wat andere dingen.. Kan zeggen dat mijnbanksaldo weer een heel end gezakt is.. Maargoed nu hebben we wel mooi laminaat van echt goede kwaliteit!
Shady, ik heb je nog gesmst maar weet niet of je die hebt gehad? Dees, wat is je temp omhoog gestegen ! En leuk om te lezen dat het weer eens leuk was de sex ! Blij dat je bloed goed was maar dat het wel bergafwaards gaat ! Ik hooop dat je snel van je chronische vermoeidheis syndroom af bent, hele dikke knuffel Truus, fijn dat de antibiotica pillen helpen, lijkt me niets om tijdens een zwangerschap een blaasontsteking te hebben. Nog even een Bibi is er jeeej Dayenne, oee bijna 20 weken echo, ben benieuwd wat het is En alles zal goed zijn ! Balen dat van het huisje dat het weer een sloperd is, maar het geeft jullie wel extra tijd om iets te zoeken en voor genoeg inkomen te zorgen zodat jullie goed zitten. Sucre, yes helemaal inlove haha hij ook denk ik. Hij wilt zo graag dat ik terug kom naar Spanje zodra ik alles op een rijtje heb enzo.. Hij heeft zijn moeder ook al verteld over mij haha... Jeetje wat een gedoe dus je hebt toch niet je eisprong gehad toen je dacht dat je het had? En wat rot van die pijn van je, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt ! Een hele dikke knuffel voor je meid. Wendy, doe je rustig aan lieve meid !
goeie morgen allemaal ikdus de reis zit er al weer op nu alles op een rij zetten en kijken wat jezelf wilt he groetjes sylvia
Wat zijn jullie allemaal lief! Natuurlijk doe ik het rustig aan. Ik weet niet of ik het gisteren al had geschreven, maar ik ben nu al gedeeltelijk mijn werkzaamheden aan het overdragen aan een collega!
Goedemorgen Dees ben je alweer terug? Fijn om te horen dat je in love bent. Ik hoop dat het wat wordt! Enne, ja zeker spannend de 20 weken echo! Het gaat nu zooo snel! Het lijkt ook wel of mijn buik elke dag groeit . Ik word wakker en denk: Huh weer groter? Wel gaaf hoor. @Iedereen fijne dag vandaag!
Ja dat had ik gelezen ja! Goed van je . Maar wel vervelend zeg, dat je zo'n last van je rug hebt. Dikke knuffel van mij!
ja dat wel, maar als dat alles is hoor je mij nog steeds niet klagen hoor....Verder voel ik me namelijk super!
Goedemorgen! Wie helpt mij mee mn huis schoon te maken. Krijg zo bezoek van mn vriendin uit slovenie!
Hey Ikdus, weer back? Wendy, verder dus weinig klachten gehad tijdens je zwangerschap. Dat is wel heel fijn. Het is ook gewoon logisch dat het allemaal wat zwaarder wordt. Kijk eens naar beneden, daar zit een hele buik hoor! Met kind erin. Dayenne, hoe gaat het met jou? Is de kleine weer druk?
Hee Sucre wat leuk dat die vriendin weer langskomt! Das toch die vriendin die je als je zusje beschouwt? De kleine is nu weer even rustig. Maar gisteravond en vanochtend weer heel druk! Zelfs Alex kon em voelen. Je zag af en toe mijn buik ook bewegen van de schoppen. Ze wordt steeds drukker. Oh ja, ik ben er nu 100% van overtuigd dat het een meisje is. Ik had gedroomd over onze beeb (geslacht niet duidelijk) en toen ik wakker werd dacht ik: ooh wat zag ze er mooi uit en wat had ze mooie beentjes en armpjes. En dat heb ik al een paar keer gehad! Ook zomaar overdag dat ik denk: jee wat is ze druk. Haha vaag he? Nou we zullen zien over 2 weken!
Ik ben btw even eten en drinken halen! Is allemaal op hier en Dayenne heeft honger en dorst . Tot zo!
Goeimorgen meisies. Ik is mijn bedje uitgerold. Weer mooi klokkie rond geslapen. Nouw iedereen is poetsen of boodschappen doen. Ik moet ook...nodig zelfs...maar t ontbreekt mij aan zin. Denk toch dat ik straks eens een beetje zin moet maken. @ikdus, mooi dat je dr weer bent meid. Nu alles even op een rijtje zetten. @sucre, gezellig ja, dat je vriendinnetje komt.
Moggûh Truus! Ben alweer trug hoor van schapjes doen. Moet zo eigenlijk wel weer opruimen en schoonmaken. Blegh geen zin in!
Heej meidie, Weer thuis? Zeg Dayenne... ik moet ff wat kwijt. Ik geloof dat ik zwanger ben.......... Ik heb zo'n streep vanaf mijn coupe de troep richting mijn borsten lopen. Zou dit zo'n zwangerschapsstreep zijn?
Truus, coupe de troep? haha wat is dat nou weer.. Jij zwanger? Ga weg! Ik dacht dus al vanaf het begin dat Dayenne een meisje zou krijgen.. ben benieuwd hihi.. Ik voel me vandaag wat beter dan gister, temp ook weer iets gezakt, en wat meer energie!