Truus...jeetje meid das echt spannend. Het lijkt er wel op dat je zwanger bent. Heb je al een test gedaan? Hoeveel dagen ben je overtijd? Dees hee meid! Dus jij denkt ook al dat ik een meid krijg? Nu ben ik nog benieuwder! Fijn dat je je wat beter voelt!
Nou, ik ben iets van 8 maand overtijd denk ik. Laatste ongi was 24 dec. Maar ik durf geen testje te halen...straks gaan ze wat van me denken bij de kruidvat Ojeej...wat moet ik nu? Kun jij niet een testje halen en m naar me opsturen?
En wat denk jij wat Truus krijgt? Bah, coupe alla oerwoud.. maar met die buik kan jij er vast niet meer bij
Ik heb nog wel een testje hier liggen voor je. Is wel Clear Blue digitaal. Heeft veel hcg nodig. Weet niet of jij dat hebt. Alhoewel....8 maanden overtijd. Wacht maar....*dayenne pakt de test, loopt naar het balkon, neemt een aanloop en zwiert de test richting truus...'komt iieeeeeee!'*
JOOOOOOOOOHHHH Gevangen. Nu maar even een paar uur wachten met piesen. Of zal ik dan maar morgenochten testen. Wat denken jullie? Wanneer moet ik t doen?
Heb je veel gedronken vandaag? Ik denk wel dat het nu kan hoor...En als ie nega is, dan gooi ik morgen wel nog een test .
Hmmm ja die streep is wel duidelijk he.... Wel een twijfelgeval...heb je wel gedoucht afgelopen 3 weken? Want het kan ook viezigheid zijn...Of een kwijlstreep. Van tijdens het eten ofzo. Ja doe maar even die test. 1 kopje thee is genoeg ja. Als je maar kan piesen.
Ja zie dat dacht ik wel...Goh meid wat moet ik jou nog veel leren zeg. Nou, doe eerst maar die test..Ben je niet zwanger dan maar als de wiedeweer douchen! Offe...ga sowieso maar douchen. De wind staat deze kant op en ik kan je hier rieken...Mijn planten vallen dood neer en Amy doet ook raar.
Maar wat dat douchen dan? Dat is toch niet dat gekke ding in dat kamertje waar dat natte water allemaal uitkomt? onee, dat gaat deze dame echt niet doen. Word ik ja nat van. Jij gaat toch ook niet in de regen lopen?
Nee dat klopt. Maar regen is koud. Dit is hele lekkere warme schone water! Echt, moet je es proberen. Doe em heel warm, krijg je er nog rode billetjes van ook! Lekker zeepie drbij...tis echt lekker hoor! Eerst moet je dr kraan aan doen, dan je kleertjes uit en dan stap je er zo onder! Zo simpel is het.
Nou nee...is niet mijn ding denk ik. Ik houd niet zo van water. Ik wacht nog wel even tot de kerstdagen. Ennuh dat wat jullie ruiken he.....is t niet je bovenlip?
Nee is niet mijn bovenlip. Heb vanochtend nog het eten van 5 weken geleden uit mijn snor gepulkt. Dus dat kan het niet zijn. Heb je nou al die test gedaan?