Toevallig heeft mijn stiefzusje er één voor dr musical. Het is niet zo een rollator met mandje en een zit gedeelte, maar zo één met 3 wielen en verder niets haha.
Ja het gaat beter haar voet is iets aan het slinken en ze kan steeds beter lopen gelukkig. Lief dat je het vraagt.
Verveel je je al nu je weer hier bent of is het wel uit te houden? Waar is senna nou ze was er net toch of ben ik gek?
Zij komt op meerdere topics ook, dus misschien is ze even bezig met terug lezen ofzo. Mwah, valt wel mee heb het dit weekend toch erg leuk gehad met mijn stiefzusje. Vrijdag hebben we met zijn tweetjes voor dr verjaardag appelkruimeltaart gemaakt, boterkoek, gewone cak en choco cake. Zaterdag heeft ze dr verjaardag geviert, en ben daarna in de avond wezen oppassen dus toch weel 25 euro verdiend in 4 en een halve uur. En vanavond voor dat dr moeder dr kwam halen, hebben we lekker gek gedaan ook nog met me stiefbroertje erbij. Dus het vervelen zal straks komen, tenzij het erg mooi weer is.. Dan ga ik lekker in de tuin boekie lezen
Ja ik ben er weer (ff afwassen ) En Moest ff een paar pagina's teruglezen hihihihih Maar zaterdag was mijn vriend jarig...dus aardig druk geweest
Ja dat snap ik want dit is ook niks! Ja dat is idd wel ff lekker ikdus! En die taarten en die cake's klinken ook erg lekker! Meiden ik ga van de pc af want vriendlief wilt ff. Ik hou jullie op de hoogte! Slaap lekker lieverds! Kus
Oke Shady, ben je morgen vrij ofzo? Kan je lekker optijd testen , erg ben ik he.. Ik ga zo ook, ben erg moe. 2 dagen elke keer om half 7 wakker terwijl ik om 5 uur sliep. En dan bleef ik om het half uur wakker worden als het niet minder is.
Het was ook erg heerlijk hoor meiden haha, de gasten vond het ook heerlijk. Zeiden ze tegen me moeder, je hebt goed je best gedaan
Dankje wel ! Ik verlaat je nog even niet hoor, ga zo eerst nog wat drinken enzo.. Hoe was de verjaardag van je vriend?
Oh gezellig Ja de verjaardag was erg gezellig Hij had hem toch erg hangen hihihihi....maar ja je bent toch maar 1 keertje jarig Allemaal leuke cadeautjes gehad
Hahaha inderdaad één keer per jaar mag je wel lekker verwend worden door iedereen die je lief hebt Fijn dat een leuke verjaardag was!