Ja daar komt een rondje op. Een rondje van 0 denk ik. Wat betekent dit? tja, dan kan t je bovenlip niet zijn nee..
moest tochover dat ding heen piesen...........en over mijn handen, die heb ikmaar even weer drooggelikt.
Oke dat heb je goed gedaan. Tja dan moet je misschien maar even langs de dokter..Weet het anders ook niet.
Mijn bobbel? Nou, mijn 2 bobbels zijn net als anders. Hangen er weer lekker bij. Mn andere bobbel doet nog pijn. Is nog steeds reuze. Ik wed nog groter dan die van jou. Nou ja, bijna dan he
mm das niet zo mooi van die onderste bobbel. Ja en die 2 andere bobbels..........tja, watmeot ik daar nou eens van zeggen? Maar eigenlijk bedoelde ik Dayenne dr bobbel. solly.
Dayenne, nee, ik bedoelde dat jullie grapjes maken over ons, onzekere vrouwen die ver voor onze nod testen, elke cyclus denken dat we zwanger zijn. Maar dat was dus een grapje, vandaar de smiley met de tong uit zn mond!
Truus, potsiedikkie, wil je niet eens weten hoe het met mijn bobbel is? Is toch wel de meest interessante bobbel op deze aardkloot. Toch?
ja een hele interresante bobbel heb jij....... SNIK SNIK SNIK.......NOUWWW IK BEDOEL T TOCH NIET ZO......
Meisjes meisjes! Even rustig. Truus niet huilen *dayenne troost truus* Sucre ja hoor jij hebt de interessantste bobbel!