Kun je niet proberen een hobby op te pakken. Zoals schilderen of tekenen. Daar kan je al je frustratie en woede en gevoel in kwijt en werkt soms echt heel goed. Lekker slapen lievie!
Nog een half uur. Is manlief weer thuis. Dan komen we dr aan hoor Sucre. Zal zo eerst even de boel hier aan de kant maken Spreek jullie straks weer.
Ik wil nu ook wel lekkere slaapie doen weer.. Mijn vakantie bestond bijna alleen maar uit niet slapen hahaa.
Nee dat zal niet lukken Hij werkt elke dag van 13:00 tot 16:00 en dan weer van 21:00/22:00 tot minimaal 03:30 Dus die kan niet optijd terug vliegen naar zijn werk, of heeft iemand een super straaljager dan neem ik hem wel even mee haha.
Hahaha nee hoor, maar mijn lieftallige ex heeft mij tot twee keer aan toe niet laten slapen en dat was toevallig twee dagen achter elkaar.. Dus tja toen was je opeens 48 uur wakker ofzo En in het huisje van de lieve Argetijn heb ik ook niet super veel geslapen.
Waarom heeft bob je wakker gehouden. Hebben jullie wel goed met elkaar gepraat en heb je je spullen nou meegenomen die je nodig hebt in NL?
De avond dat ik de argetijn leerde kennen heb ik op de argetijn gewacht toen hij klaar was met werken.. En toen was ik kwart voor 9 in de ochtend thuis, en meneer Bob was toen wakker en stuurde maar per sms dat mijn moeder en ik morgen het huis uit zouden zijn. En toen kregen we erge ruzie .. En me moeder en ik zouden die dag maar eens en keer naar het strand gaan. Dus toen was slapen nutteloos.. Heel de dag weg geweest en in de avond ging ik natuurlijk weer naar het werk van de argetijn .. En toen ik thuis was en eindelijk een uurtje sliep, belde meneer Bob mij wakker om te vragen of mijn moeder thuis was, dus ik zeg Ja en hing weer op en meneer Bob was dus niet blij dat ik ophing. En toen was het weer ruzie en toen was ik maar naar de Argetijn gegaan..
We hebben niet echt uitgesproken we hebben alles gelaten voor wat het is, en ik heb me spulletjes terug ja. ( Hij had mijn laatste avond/nacht met de argetijn flink verpest dus had geen behoefte om nog ergens over te praten met Bob, toen ik me spullen kwam halen hebben Bob en ik een uur lang elkaar vast gehouden in bed en verder niets gezegd )
Ja nogal, de hele woonkmaer is ondertussen gestript. We gaan de muren opknappen, het plafond en dan laminaat op de vloer. Nu we nog samen zijn gaat dat nog een stuk makkelijker dan als ik wel zwanger ben of er een kleine in huis is
Heej dinnies, Gaanwe wat leuks doen vanaaf? Op verzoek van Dayenne ga ik nu eerst maar ff Dan heb ik strakkies alle tijd voor jullie