Dees, ben je een beetje in love met je Argentijn? Truus, oooh jij was dat.. moet je nagaan, hier in Noord-Holland was dat te ruiken!
Die geur verdween langzaamaan hier ja.. mensen kwamen de straat op om te kijken hoe dat kon! En nu is er een feestje hier! Over douchen gesproken, moet ik ook maar weer eens doen, is al weer dagen geleden had natuurlijk geen energie om erin te gaan.. oeps..
Nouwww dan hoop ik dat jullie een bad hebben Zodat het smeer even los kan weken. Maar kan me indenken meis hoor, dat je daar weinig puf voor had. Nu wel weer?
Ja ik ben nog wel heel moe vandaag, maar heb gelukkig wel wat energie.. heb daar dankbaar gebruik van gemaakt bij het strijken.. Straks lekker douchen, heb geen zin in bad. Ben daar te ongeduldig voor
Wat ruikt het weer fris hier Dees, ja ben inlove en nu nog meer nadat ik hem net sprak op msn hahah ik heb vlindertjes
Hoe gaat het met de katjes, zijn die nog bij Bob? Leuk dat je zo in love met hem bent.. je hoeft toch nog niet terug naar NL? Onze naam geeft ons toch nog wat overeenkomsten he
De katjes zijn inderdaad nog bij Bob, en ik hoop dat hij nu zijn leven beterd en voor ze gaat zorgen en zichzelf. Want toen ik in dat appartement van hem kwam, ik wist niet wat ik zag zo veel troep, bah ! Ik ben al terug in Hollandia hoor Maar als het aan hem ligt was ik nu nog bij hem haha, denk ik. Jullie weten wel hoe onzeker ik ben en ik kan niet zo goed geloven en zien of hij het echt meent of niet ahah. En inderdaad onze namen geeft inderdaad wat overeenkomsten. Jammer dat het niet allemaal leuke dingen zijn
2 uur in bad liggen Truus.. wat een hel! Ik lig liever in bed Bob zorgt toch wel een beetje voor de katjes? Anders is het zoo zielig! Weet je, 1 ding weet ik wel, je gaat wel grote liefde vinden en trouwen, dat heeft je naamgenoot ook gedaan Ja en met zwanger worden.. dat moet ook wel op een dag lukken..
Ja hij zorgt er wel voor maar niet zoals hij eerst deed toen we iets met elkaar hadden. Toen moest hij elke dag drollen wippen van mij, en dat doet hij nu wanneer die zin heeft net als het verschonen van de bak. Want toen we daar kwamen zag ik dus dat ze vaker op de grond hadden gepoept enzo, want de vlekken waren niet weg gedweilt haha.. Nee trouwen wil ik niet hoor, maar me grote liefde vinden net als jij wil ik wel Ik hoop trouwens niet dat we tegelijk zwanger worden ofzo, want dan moet je nog zoo lang wachten.
Ja zo'n idee had ik al, ik hoop dat ik veel eerder zwanger ben dan.. laten we zeggen, nu? [-o< ik hoop het zo.. maar ja.. moet weer afwachten. En in bad vind ik het na een paar minuten al zo heet, dan word ik duizelig enzo.. van al die warmte.. na een kwartier ben ik er uit. Lang zat geweest! Ben jij dan ook dol op zwemmen Truusje?
Ja, I love zwemmen. Doe t alleen nu niet. Maar wil straks eigenlijk wel gaan baby zwemmen. Dat lijkt me erg leuk. Nu ga ik hoor. Bye bye zwaai zwaai
Phoe zeg, jullie kletsen wat af hier! Ik heb al sinds 2 dagen last van mijn maag. Errug irritant. Had maalox in huis, maar afgegeven aan mijn moeder... Die is dus gisterochtend vertrokken naar Amerika. Heb manlief even lief aangekeken, en die heeft nu een fles Gaviscon overhandigd. Hopelijk werkt het. Voor de zwangeren: lekker badderen óf douchen. Die warmte vond ik heerlijk met die dikke buik. Ik had harde buiken en onder de douche ontspande ik volledig. Ook heerlijk om de weeën op te vangen hoor! Maar das nog niet in zicht. Voor de klussers. Ik had ook de neiging om bij ieder dingetje een test te pakken. Toch heb ik nog kunnen wachten tot het duidelijk genoeg was. Ik was toen 6 dg overtijd. Maar was nog net niet begonnen met nagelkluiven.... Sterkte met het wachten. Ik moet eerst nog ongi worden.. zucht.. geeeeeen zin in.