Heerlijk die knuffels van jou! Al begin ik je buikje nu wel steeds beter te voelen hihi. Wedden dat onze beebs gauw babytalk kunnen doen als wij elkaar over een paar maanden knuffelen?! Nee, we gaan niet naar jouw city. We gaan tussen jouw city en ons durp inzitten deze keer. Even kijken of ze daar wat hebben. Zondag vrijgezellendag. Moet nog een kado kopen. Ik denk aan lekker badderspul omdat de bride zo veel stress heeft. Kan ze lekker ontspannen in bad. Of heeft er iemand anders een idee? Wat ga jij kopen met je vriend? Ik kreeg gisteren de Wij jonge ouders. Krijg ik nu tot ons kind 1 jaar oud is. Nou dat duurt nog ff. Mag bij 7 maanden ook de blije doos ophalen. Ga ik denk ik maar gewoon doen, want ik heb afgesproken dat ik gewoon snel zwanger word.
Hihi ja ik ben een knuffelkont. Ik weet zeker dat onze beebs snel babytalk kunnen doen! Dat moet gewoon . Nee maar serieus, ik heb wel echt het idee dat jij weer snel zwanger bent. Zo´n gevoel heb ik gewoon, kan het niet uitleggen. Badderspul vind ik een goed idee! Zou ik in ieder geval geweldig vinden om te krijge. Badzout, geurtjes enz hmmm heerlijk! Je hebt trouwens bij de Etos geloof ik van die ontspanningsshampoo? Ik weet niet precies hoe het heet maar mijn moeder had een keer van die shampoo gekregen. Heb je voor verschillende dingen. Voor stress, ontspanning, druk leven dat soort dingen. Geloof van Etos-merk ook!
Denk niks. We gaan even kijken voor een adaptor voor de maxicosi. En ik denk dat we gewoon lekker gaan eten in de stad!
Uhm een adaptor voor de maxi-cosi? Ik snap het niet, wat moet de maxi-cosi kunnen dan? Heen en weer wiegen? Zelf rijden? Je merkt het he, heb nog geen verstand van babydingen...' Ik ga dus ook maar ff bij de Etos kijken. Rituals heeft ook lekkere dingen. Moet maar eens kijken.
Haha ik wist dat eerst ook niet hoor. Een adaptor is zo'n ding die je op de kinderwagen moet zetten zodat de maxicosi erop kan. Erg handig! Jaaa Rituals is ook gaaf! *zucht* ik wou dat ik een bad had. Ik zou dan helemaal los gaan .
Heeft jullie mogelijk nieuwe huisje geen bad? Ik ben zo blij met ons bad. Ik lig er elke week in, met name in de winter. Kan dan echt helemaal ontspannen he. Wanneer hoor je nieuws over jullie huis?
hallo allemaal, ik kom even gedag zeggen...vannacht heerlijk op vakantie naar cran canaria tot gauw..
Ja ons nieuwe huisje kan zeker een bad hebben! Het zijn namelijk best luxe flatjes (sommige hebben zelfs 2 verdiepingen en 3 slaapkamers) dus het zou zeker kunnen. Een klasgenoot van mijn vriend heeft ook een bad gehad in zijn vorige sloopwoning. Ja heerlijk he. Ik ben echt een badder mens. Ik zou er hele dagen in kunnen liggen . Ik geloof dat we volgende week horen hoeveelste we zijn geworden. Best spannend! We kunnen het totaal niet inschatten. Omdat het een sloopwoning is reageren voornamelijk studenten daarop, en voor student-zijnde hebben we een lange meettijd. Dus we zouden 1e kunnen worden. Maar omdat je natuurlijk nooit weet hoelang die anderen zijn ingeschreven zouden we ook laatste kunnen worden. Spannend dus! Je duimt toch wel he voor ons?
Mwoah viel tegen eerlijk gezegd. Maar ja dat zijn de loodjes he. Vooral 's nachts vallen me die zwaar. Nou ja, zal nog wel een paar week moeten volhouden. Niks aan te doen. En jij? heb jij lekker geslapen? Heb je al op MP gekeken naar adapters? heb even gekeken voor je. Nieuw kosten ze; 30 euro.
Ik heb mezelf in een nieuw jasje gestoken. Ik wilde ook een nieuwe foto plaatsen, maar die was te groot.
Nou sucre, maar je kunt hier ook foto verkleinen. Of wil jou dit nu nog steeds niet lukken?Ik wil t anders ook wel voor je doen hoor. Goeimorgen (kan nog net, je bent op de valreep) Dees. Lekker geslapen meid?