Wat een leuke poesies allemaal.. Ik heb hier trouwens zalm, en kan zo brood roosteren.. wie wil roept maar.. Dayenne, is Amy zwanger dan?
Dees ik wil ik wil! Nou, ik weet het niet zeker maar ik denk van wel! Ze was heel krols en is toen ontsnapt. Nu is ze heel rustig, slaapt de hele dag en eet veel meer. Volgende week ga ik naar de dierenarts!
Meiden............ Wat vinden jullie van Yenne. Voor als Bibi een meisie blijkt te zijn?Eerlijk je mening please.
Goed idee want zo zijn poezen inderdaad als ze zwanger zijn. Misschien wil ik er ook wel eentje, afhankelijk van hoe ze eruit zien.. want me man is bang voor zwarte katten Ok, brood is geroosterd, zalm is uit de koelkast, ik leg ze op elkaar.. zal ze even verpakken zodat ze netjes bij jullie aankomen. Ik gooi ze nu! *geeft een flinke zwaai aan de pakketjes naar Dayenne en Dees* Lekkûr!
Prachtige naam. Echt helemaal geweldig. Klinkt goed, schrijft lekker. Gewoon perfect. Hoe kom je dr op? Ik wou dat ik zo'n perfecte naam kon bedenken.
Yenne? Is dat een naam dan? Dayenne klinkt beter, serieus hoor.. maar Yenne, nee, sorry ik vind het ook niks *deesjes zijn het eens met elkaar*
Gevangen! Hmmm heerlijk Dees dank je! Enne, waarschijnlijk gaan de kittens zwart/wit/grijs worden. We hebben het mannetje zien lopen en dies grijs. Tis natuurlijk nog even afwachten. Maar hier in de buurt hebben we nog geen zwarte katers rond zien lopen.
Hee meiden ik moet weg, vriendlief ophalen. Tot vanavond waarschijnlijk! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Ik vind Amy wel een schatje hoor.. hoe oud is ze? Mijn poes moet ook nog steeds geholpen worden.. maar het is een beetje een probleem met hoe ik er moet komen, aangezien me man nooit kan (en ook geen vrij wil nemen ervoor). Maar binnekort gaat het toch wel gebeuren, vind het nu wel tijd! Nina ziet er een beetje uit als Kyra zo aan de voorkant liehief!
Ja he, eindelijk de goede foto Truus Dayenne, katten kunnen door meerdere mannetjes worden bevrucht. Wij hadden een witte poes, die gedekt is door een rode kater. We kregen 1 rode kater, 2 witte poezen en 2 cyperse.
Owkee owkee, het word geen Yenne. We houden gewoon de naam die we nu beacht hebben. Jullie vinden m vast allemaal wel mooi. Maar...............nog een paar weken wachten meiden voordat ik m jullie vertel. He, nu jullie allemaal al een geroosterd broodje zalm hebben gehad, ga ik lekker ff pizza in de oven doen