WOw pizza.. jammie.. lekker.. *water loopt in de mond* Sucre ik gooi nog even geroosterd brood met zalm en natuurlijk zonder boter (vind ik ook vies). *slingert een pakketje met sneltreinvaart naar Sucre toe!* Dayenne tot vanavond hoop ik dikke knuffel! I love hugs hihi 8)
Haaay, internet viel even uit.. Maar heb ondertussen smsjes ontvangen van Michanou ! Het gaat goed met hun ze genieten van de vakantie. Ze is helaas wel ongi geworden. Ja, mooi is Nina hè.. Wat mis ik die beestjes zeg
ik wil in huis bevallen. Hier in de woonkamer. Dat moet van de vlos. Omdat ze me niet met een brancard de trap af kunnen krijgen, in geval van nood. Dus, moet ik midden in de kamer. Maar vind ik ook wel gezellig hoor. Tv dr bij aan. Kaarsjes aan. Kan hier mooi rondlopen weeën wegpuffen. Maauh, ja dat ben ik.
Ja hier hetzelfde.. een smalle trap en doorgang boven. Kaarsjes aan bij je bevalling, o lijkt me vreselijk hahaha.. Ik ga ff lunchen met me moeder, die helpt me vandaag een beetje met het huishouden. Pizza-eetse
Gezellige bevalling Truus Vooral als het in de avond gebeurt lekker gedimd licht enzo, romantisch hoor.
een bevalling is toch alles behalve romantisch.. Die van mij wordt met fel licht in het ziekenhuis! Echt waar.
Wonen wil ik er sowieso en bevallen dus ook haha ! En die argentijn gaat over een tijd weer terug naar Argentina.. Hij is naar europa gekomen om meer geld te verdienen voor zijn toekomst en zijn familie financieel te ondersteunen, hij heeft al 2000 euro naar zijn moeder in Argentina gestuurd. De argentijn wilt wel kindjes met mij hahaha, maar ik zie het niet zitten om naar Argentina te verhuizen hoor.
Ik wilde eigenlijk ook thuis bevallen, maar gelukkig moest ik in het ziekenhuis bevallen. Ik maakte antistoffen aan tegen de schildklier. Dan moeten ze direct na de bevalling bloed uit de navelstreng nemen om te kijken of er schade is aangericht. Was gelukkig niet zo. Maar als ik niet in het ziekenhuis was geweest had ik niet zomaar pijnstilling gekregen. Ik had nl buikweeën en die concentreerden zich rond een littenen van een buikoperatie. Die was nog geen jaar oud en dat was ontzettend pijnlijk. Nu zou ik voor de volgende keer het ziekenhuis achter de hand willen hebben. Zodat als ik weer buikweeën heb en het voelt het zelfde, dat ik weer pijnstilling kan krijgen. Ik moet trouwens anders in de huiskamer bevallen, ook een gekke trap
Balen zeg zo een bevalling, hopelijk is je aanstaande zwangerschap helemaal goed en mag je ook romantisch thuis bevallen hahah.. Wat een poepie is Hannah trouwens en dat kapsel van dr geweldig !
Precies, zal vast een super mooi land wezen enzo, en wil er best op vakantie gaan. Maar daar houd ik het dan ook bij.. Als meneer Argentijntje echt iets met mij wilt blijft hij maar in Spanje Oooh hij is bijna klaar met werken dan gaat hij eten en dan komt hij vast even voor mij op msn, joepie
Truus, ik zou ook geen kaarsjes aandoen bij de bevalling hoor. Straks moeten jullie met spoed naar het ziekenhuis en vergeet Martin de kaarsjes uit te blazen. Kom je terug, huis weg. Nee, gewoon zoals ik al zei, alle lichten uit en alleen de vk met een mijnwerkerslamp op haar hoofd zodat ze Bibi ziet komen. Bovendien, als je te veel licht in huis aan hebt, kan iedereen je vanaf straat zien schreeuwen Ikdus, verhuizen naar Argentinie gaat wel heel erg ver ja. Weten jullie wat ik net heb gedaan. Schandalig veel geld uitgegeven! Ik heb echt een supergave winterjas gekocht. Mark vond hem ook heel gaaf en zei dat ik dat wel verdiend had na deze moeilijke tijd. Lief he.