Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik zal zo nog ff andere topics doorlezen hihihi
    Niet allemaal meer waar ik op gereageerd heb....ben bij de meeste een beetje de draad kwijt :( :)

3. Niet meer actief

Hahaha, ja sommige topics zijn zooo druk :|

Ik lees het dan ook niet allemaal hoor. Lees nooit meer dan 4 pagina's.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja echt wel
    en in het begin kreeg ik een mailtje als er een reactie op was
    Maar nou ook niet meer...terwijl het wel aangevinkt staat

nee alleen deze dan hihiih

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Goedemorgen meiden volgens mij ga ik toch echt ongi worden helaas. Dus ik ga mn banner maar veranderen.

Kus

6. Niet meer actief

Senna, dat heb ik ook hoor staat het aangevinkt maar krijg ik niet eens mailtjes :S

Shady, neee je liegt :(

7. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    als je niet meer reageerd op een bepaald tropic sturen de andere reacties inderdaad ook niet meer door

hier gaat alles zijn gangetje maar dat overgeven mag nu wel gaan ophouden we moesten zaterdag naar dsm keuken om te zien waar onze leidingen in de nieuwbouw nu moeten gaan komen en voor ik binnen kon gaan heb ik alhauw achter een hoekje moeten overgeven niet normaal zeg en ik had helemaal nog niets gegeten!
    om gek van te worden maar verder ga ik niet te veel klagen want ik krijg er nog altijd iets moois voor in de plaats he

groetjes

8. Niet meer actief

Balen dat je nog zo misselijk bent !Met 16 weken moet dat toch afnemen?
    En inderdaad niet klagen je krijgt er iets moois voor terug :D

Ik reageer overal, ook als ik hier aan het kleppen ben en het is druk hier krijg ik gewoon geen mailtjes :S

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    gek daar heb ik geen probleem mee de mailtje komen toe maar ik moet wel reageren op dat tropic anders krijg ik er ook gene meer hoor

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    joehoeeew Ik ben weer thuihuis.

Nog nieuws hier. Heb nog niet terug gelezen.

11. Niet meer actief

Zo mijn moeder heeft het tegen me tante gezegt over mijn opa. Ik heb net twee opnames gestuurd naar mijn oom. Tante was toevallig weg met mijn opa, boodschappen doen.

Mijn oom heeft toen mijn vriend gebelt, en die vroeg wat dingen etc.
    Mijn oom zei zelfs dat mijn tante hier door dr baan op wilt zeggen :( ( dat wil ik echt niet ) en mijn opa het huis uitgooit ( dat is haar goed recht want dit is gewoon erg hoe hij doet )

Mijn vriend kwam toen met het idee, dat als wij het app. hebben, dat die kinderen maar bij mij moet komen en dat ik op moet passen.
    Zodat opa niet op hoeft te rotten en me tante niet haar baan hoeft op te zeggen.

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He meis,
    Lijkt me een goede oplossing. Ofnie. Voor alle partijen wel redelijk zo.

13. Niet meer actief

Ja, ik vind het een prima oplossing, zolang er maar mee word betaald voor het eten voor die kids. Want die oudste eet bijna niets, en ik wil niet elke keer alles appart voor hem kopen.

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nou dat lijkt me toch ook niks meer dan logisch...

Hebben jullie een app gevonden dan?
    Dat zou ja helemaal geweldig zijn...

Meid, ik stop dr mee hoor. Voor t geval je me kwijt bent zometeen. Ik ga op de bank. Ben kapot.
    Ga lekker slapen.

Kom vanavond wel weer. Als dr nieuws is over Dayenne wil je me dan ff sms-en?
    Doei doei.

15. Niet meer actief

Zal je zeker smsen dan Truus..
    Ga maar lekker slapen :)

We horen het morgen of woensdag ( dan is liefje jarig ) of we het app hebben :D..

Er is ook een gemeenschappelijk zwembad daar, hopelijk ook een klein speeltuintje erbij, ik hoop ook dat er meerdere kinderen daar wonen, kunnen ze vriendjes maken en lekker spelen.

Mocht ik op ze passen elke avond, weet ik sowieso al waar ik zeker af en toe met ze heen ga.
    Er is zo een leuk speeltuintje aan het strand.. Lijkt me helemaal geweldig om in de avond daar met ze te spelen. Vallen ze vlug in slaap haha :)

16. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi ben er ook weer............En in de volgende ronde beland. Gaat ronde 7 me eindelijk een bevrucht eitje geven? Gelukkig wel weer gewoon een cyclus van 27 dagen daar ben ik wel blij om.

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    PPPffffff wat hebben jullie weer veel gekletst moet gewoon 10 pagina's terug lezen :confused: :D

18. Niet meer actief

Sorry cinneltje, balen dat je ongi bent geworden :(
    Wel beter dat je een cyclus hebt van 27 dagen weer. Misschien rijpt er in je eierstok het eitje wat langzamer en heb je daarom een cyclus van 33 dagen gehad?

19. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Zou zomaar kunnen. En als ik het niet ga vergeten wil ik gaan tempen. Dus als ik slim ben breng ik dalijk meteen de termometer naar boven.

Owja mijn NOD is 6 July dus de lijst kan weer aangepast

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik ga even op de bank liggen ben kapot. Straks lekker nederlands elftal kijken hoop dat we winnen

Deel Deze Pagina