kook ze! Haaaai ik ben er ook weer Ben echt verschrikkelijk moe vandaag en heb eigenlijk nergens zin in haha. Ga vanavond maar lekker op de bank hangen denk ik!
Mijn schoonouders komen onverwachts langs. Dat wordt dus geen bankhangen, maar rechtop zitten, netjes praten, lachen als ze een grapje maken, hun altijd gelijk geven, etc...
Vandaag last van hoofdpijn en nogal futloos, liefst zou ik nu op bed liggen. Maargoed morgen gaan we naar Barneveld en moet nog het een en ander klaarzetten, ook de beestjes willen eerst nog even hun eten krijgen Denk dat ik dat nu ff snel ga doen en dan lekker hangen
Tot 1 jaar is een kat een kitten, dat is standaard.. daarna volwassen.. en een poes van 7 maanden zou gewoon prima een nestje kunnen krijgen, in de natuur gaat het ook zo.. Verveel je je Truus? Ik heb net flinke boodschappen gedaan. Was 70 euro'tjes kwijt, maar ja ben weer voor even klaar .
Ooh ik dacht dat ze tot een half jaar kitten waren, dacht dat ik dat had gelezen bij de dierenarts ofzo haha
Ow ja.....wou ik ook nog zeggen... Mmm lekker argentijntje...Heb jij vast al een beschuitje mee gegeten?