Tja yenne, Is dat niet net zoals bij mensen. Voor kinderen is t toch ook niet verstandig om kinderen te krijgen. Is je lichaam toch helemaal niet klaar voor?
Hahahah ik hoor dat veel meiden die zover zijn als jij ook meer zin hebben in sex, en het dan ook gewoon doen hoor Maar ik heb eerst maar even gewoon met hem gegeten, beschuitje komt wel haha.
Stro yenne. Onder kinderen bedoel ik dan ook 12 jarigen ofzo hoor. Meisjes die net ongesteld zijn geworden.
Ja dacht ik ook. Ik dacht dat het gevaarlijk was voor kittens van een half jaar om kittens te krijgen.... Haha stro Gekke truus.
nee niet gekke truus. Word hier vaak gezegd hoor. Als dr iemand binnenkomt en HOOoooi zegt, dan zeggen we stro terug. Komt dr iemand binnen en die zegt HAAI, dan zeggen wij WALVIS. Ach gewoon ff dom doen zeg maar. Dan zie je die mensen echt denken huh?walvis?
Akls je kindje dr tussen ligt, is t niet altijd fijn hoor. En t word ook wat ongemakkelijk hoor met een dikke buik. Maar geeft niks, ook jij komt daar nog wel een kaar achter.
Hahaha als ik gek van geilheid word dan verzin ik wel iets hoor Nog even en je kan weer genieten van de sex als het daar beneden goed geheeld is
UPC . Vanaf het begin af aan al problemen mee. Hij heeft het de hele middag niet gedaan. Nu eindelijk weer, maar dan heel traag. Ik wil zoooo graag een andere maar Alex wil dat niet. Vind ie teveel gedoe .