HAAI! HOOOIII! Ik ga lekker zo naar bedje toe, lekker vroeg en dan nog Friends kijken op de dvd met me mannetje.. en lekker dicht tegen elkaar aankruipen
Ja ik blijf hier hoor. Zit met mn laptoppie op de bank voor de tv . Beter kan ik het niet voor elkaar hebben.
Beter kun je t zeker niet hebben. Jij en ik op de bank. chocolade en shoarma dr bij. en dan lekker forummen en lama's kijken. Wat zijn ze goed he?
Hihi geweldig Truus. Moet altijd zo lachen om hun. Hoe verzinnen ze het he? Lieve Dees, ja dat klopt....Maar binnenkort heb jij alles wat je hartje begeert. Mooi huis, lieve en een beeb in je buik! Weet ik zeker .
Hahaha jeetje Dees dat je gelijk weer zo denkt . @Andere Dees, hij komt waarschijnlijk ergens vannacht thuis en dan slaap ik allang.
Ik ben sexueel gefrustreerd ! Ik heb maanden lang sex kunnen hebben wanneer ik wou, tenminste ongeveer dan . En nu, moet een ander mij zoeken waar ik de liefde mee kan bedrijven
Nou dan heeft hij morgen wat goed te maken! Dat wordt flink knuffelen voor hem Hihi Dees je bent weer lekker direct..
Tja, je kunt natuurlijk ookaltijd even een uitje naar de christine maken. Dan heb je geen man meer nodig.