Zal ik straks doen je even aanpassen Nou hup breng hem na boven, meld je daarna aan op www.fertilityfriend.com, en als je vragen hebt stel ze gerust
Hey meiden! Hoe is het hier? @ikdus ja balen he maar goed we gaan er vol goede moed weer tegenaan! Ik heb tot nu toe niet eens n tampon vol met bruine smurrie(sorry voor de details) Maar dan is vandaag nog wel mn eerste dag toch of niet? Maar het is wel een oplossing hoe dat met je opa eventueel gaat. Weet je hoe de situatie nu daar is?
Shady, nee pas als je helder rood bloed verliest en een beetje "veel" is het dag 1 ! even copy-past: Grrrrrrrrrr, wat een rot familie heb ik echt waar, walgelijk gewoon. Mijn moeder had gebelt naar mijn tante en vroeg dus hoe en wat. Het valt me nog mee dat ik niet de schuld heb gekregen van dat hele gedoe. Mijn Opa heeft zich er weten uit te lullen dat waarom hij zo scheld tegen die kinderen zijn reden was: Die kinderen waren toen wel heel vervelend ( viel wel mee, me neefje wou toen alleen wat slopen ). Mijn tante en oom doen er verder niets aan behalve vragen aan die kinderen elke dag. Daarna gooide me tante het er maar op dat mijn vriend en ik de jongste voor trekken. Terwijl ik hem meer straf geef dan die oudste en ook vaak een tik zijn billen. Die oudste krijgt alleen straf van mij als hij echt een te grootte mond heeft, of zijn broer duwt/slaat. Als hij druk doet laat ik hem, terwijl ik die kleinste dan wel "pak". Dus ik weet niet waar ik die kleinste voor trek maar dat doet er niet toe. Toen begon mijn tante er over hoe ik soms tegen mijn vriend doe. Nou ik kan je zeggen zij is 50 keer erger geweest, zij is zelf zo erg geweest dat haar man vreemd gegaan. Want haar man mocht niets doen, zonder dat zij hem controleerde en elke 5 min belde ofzo. Ik ben laatst een keer boos geweest op mijn vriend dat mijn tante de telefoon opnam, ik vond dat gewoon niet leuk en prettig. Dat is toch normaal? Ik bel mijn vriend, dus ik snap niet waarom zei die telefoon dan op moet nemen ( ze zaten in de auto, zij rijd ) dus ja ik was boos. En dat ik smoesjes zoek om niet te werken waar mijn vriend werkt, ik heb elke dag aan mijn vriend gevraagt wanneer kan ik er proefdraaien, en mijn vriend kwam elke keer dat hoor ik nog van de baas. Ik zei alleen steeds, straks lukt het me niet ik heb het nooit gedaan(serveren) en ben slap ( ben nog al onzeker over mijzelf). Als ik er kan werken doe ik het met alle plezier. En ze zei ook dat ik als nog stress houd en het slecht gaat tussen mij en mijn vriend, we zullen het niet redden samen ( het gaat juist supergoed tussen ons, ik ben alleen soms boos om kleine stomme dingetjes, omdat ik ook niet er mee weet om te gaan hoe mijn opa doet tegen die kids. En nu heb ik dr geen last meer van, dus zie geen reden verder ) Ik snap echt niet wat dit er allemaal toe doet hoor, het ging om opa en de kids en niet over mij. Ik kan hier zo boos om worden, mijn tante hoef ik echt niet meer over de vloer te hebben. Dan kan ze altijd voor me klaar hebben gestaan vroeger, maar als zij zo slecht over mij praat en denkt dan weet ik het ook niet meer. Verder wil ik het er niet over hebben, dus laat alsjeblieft de vragen ofzo zitten.. Commentaar ofzo mag, ik probeer er alleen niet op te reageren. Wil er niet meer aan denken, bezorgt me alleen koppijn en meer rot gevoelens naar mijn tante toe.
Oke ik ga er niks mer over zeggen alleen dat ik denk dat het het beste is als jullie heel snel iest voor jullie zelf hebben en weg gaan bij die mensen die in mijn ogen alleen maar aan het stoken zijn tussen jullie. Maar wat doe ik nu met mn banner dan?
Je kan die even zo laten staan tot je echte rood verlies krijgt. Of weg halen of je oude weer terug zetten, keuze zat Als het woensdag nog niet heeft doorgezet moet je wel even opnieuw testen hè ! We horen vanavond of we een app. hebben en anders morgen, dus duim voor ons
Ik krijg gebroken duimen door jullie haha maar ik doe het graag! Ik doe mn oude banner wel weer dat staat wat gezelliger haha Duim je ook een beetje voor ons?
Gedaan! Dan word mn cyclus trouwens wel langer als dit nog niet dag 1 is maar goed dat overleef ik ook wel weer
Achja, zolang het maar niet zolang word als die van mij is het te doen toch? Woensdag ga je echt testen als er nog niets is hè, belooft ?
Sorry om heel eerlijk te zijn zie ik niks. Maar dat had ik gisteren ook dat je t niet zag op de foto maar in het echt wel.
Medina, ik zie niets sorry. Die testen zijn niet zo super betrouwbaar, je moet wel een beetje duidelijke streep hebben, mocht het positief zijn. Shady, de gewone van kruidvat die van 7 euro, of van etos.