Naar wat ik hier zoal heb gelezen zijn de goedkopere testen het beste. De predictor enz. (de duurdere merken) hebben vaak meer hcg nodig. Daarom zijn ze niet per definitie slecht. Maar wij zijn ja van die pietjes ongeduld dat we zo snel mogelijk willen weten of t raak is. Het liefst al voor de conceptie.
Hahaha inderdaad. Goedkoper zijn inderdaad niet slechter. Alleen kruidvat pipette test is niet altijd even goed helaas. Dus de gewone kruidvat is meer dan genoeg hoor Shady en andere huismerken kan ook. Apotheek testen ook, al weet ik niet hoe het daar met hcg zit.
Jij hebt echt een studie in al die dingen gevolgd he haha echt vet! Ik heb er ecgt geen verstand van maar jij/jullie gelukkig wel!
Dees wat een verhaal, knuf voor jou! Vind het zo vervelend voor je die hele situatie ps ik moet nog ff reageren op hyves, alleen me computer is stuk dus zit nu ergens anders..
Maakt niets uit hoor Dees, ik loop niet weg haha Ik ga straks lekker GTST kijken, ik wil even wat minder op het forum komen.. Ben zo ontzettend boos, misschien geeft dit rust.
Jawel een studie op het forum haha.. Omdat ik werkloos ben, heb ik me veel verdiept in alles.. Gewoon veel zoeken via google en dit forum
Dankje wel Truus. Zal wel elke dag komen hier nog hoor, want ik heb straks weer een tijd lang geen internet Maar zal wel even wat rustiger doen.
Bij de meeste testen is er altijd wel iemand die er slechte ervaringen mee heeft.. Ben zelf wel 'fan' van sensitest, gevoelig en wel goedkoop. Er komen vaak topics voorbij over testen trouwens kan je een hoop uit halen TV-kijkse allemaal
o ja, want wij willen (naja, dat zei Jan vanavond) een zwangerschapstest meenemen op honeymoon omdat ik aan het einde van de honeymoon waarschijnlijk m'n NOD heb, maar dan haal ik wel gewoon een huismerk van de etos o.i.d. scheelt weer. Denk niet dat ik hem nodig ga hebben maar wie weet..
Precies het zelfe bij mijn mannetje haha. Hij weet alles over echt klussen, maar iets met pc ofzo haha snapt hij niet, maar hij begrijpt het al stukken beter nu.
Ik zeur ook wel eens tegen m. Dat hij maar even op zoek moet naar een motor ofzo. Nou, dan moet ik dr wel bijblijven. Want dan komt er weer wat voor te staan, en dan weet hij weer niet wat hij daar mee aanmoet. Eigenlijks best wel lief. Het is geen ontspanning voor m, dus hij zal niet snel de pc pakken als hij alleen is. Hij kan zich dr niet best mee vermaken...
oei mijn vriendlief weet juist hopen van computers (errug handig.. alleen dan weer jammer dat m'n ouders constant hun pc's kapot krijgen dus hij mag vaak opdraven (das dan weer wat minder).... wij gaan trouwens naar Mauritius. 8 juli vertrekken we voor 10 dagen. We hadden zoiets van 'we willen een weekje uitrusten, we willen zon, zee, strand, we willen ergens heen waar we waarschijnlijk nooit meer gaan komen....'