O, ik kan me heel klein opvouwen. Mag ik dan mee in je koffer? Veel kleren benje toch niet nodig op mauritieus
jullie morgen in de rij gaan staan.. zijn d'r meer die mee willen hihi.. *en het mag lekker niet hihihi want ik ga met m'n mannetje*
En ik ben nog wel zo lief. Maar je hebt helemaal geen last van me. Ik zit in je koffer. Die zie je vanaf schiphol niet eerder weer dan in mauritius. Nou, daar stap ik dr uit. En stap weer in als we naar huis gaan. verder zie je mij niet weer hoor.
moet je gewoon heeeel hard zwemmen.. nee hoor, jullie mogen allemaal mee maar denk dat het niet in m'n koffer past.. m'n zusje wil al mee, m'n moeder, m'n andere zus, een vriendin, nichtje 1, nichtje 2, nichtje 3, tante 1, schoonzus, nog een vriendin enzovoorts.. wordt een beetje krap in de koffer..
*zucht* nou dan kruip ik wel bij je man in de koffer. Als iedereen al in de rij staat voor jou koffer. Vin djouw man zijn koffer ook best hoor.
WHaha dat ie niet schrikken moet. Als dr ineens een zwangere miep uit zijn koffer komt. Hij zal wel raar opkijken