Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb de opnames aan me moeder laten horen, misschien best dom zei is echt heel erg emotioneel en ze moest van de opname janken. Ik heb gevraagt of ze het nog even voor dr kan houden tot ik in NL ben.. Ik hoop dat het dr lukt, maar ben bang van. Ze zegt dit is geen opa meer maar een monsten, en dan praat ik rot het is mijn vader maar dit kan niet. Het blijkt dat hij vroeger ook zo achter mijn rug gelult heeft..

Die zaterdag dat ik alleen was met de kinderen was me neefje van 7 een blij kind zoals die altijd was ! Lekker spelen en druk doen ( waar me opa niet tegen kan ) Toen ik hem in bed bracht met een filmpje vroeg ik en vond je het erg dat opa weg was. Zei die nee waneer gaat die weer weg.
    Ik vertelde de volgende dag aan onze opa je kan vaker weg want J vind het niet erg. En hij ging J toen manipuleren, en J is echt makkelijk te Manipuleren, die van 3 niet. Die heeft een karakter als mij, vervelend, boeit niet wat jij zegt etc. ( steenbokken hè ) Nu wilt J dus niet meer dat onze opa weg gaat, het echt zo een gevoelens kindje die nergens mee weet om te gaan en ook altijd pech heeft. En het doet mijn moeder ontzettend veel zeer dat ze hier tot 5 juni mee moet wachten tot er wat van gezegt kan worden.

Ze snapt het allemaal van mijn kant, ze gaat aan dr vriend vragen of ik er weer even kan wonen.
    Die vriend heeft amper gevoelens, maar ik denk dat hij hier tegen geen nee zegt.

Ik ben zo blij als het zaterdag is, ga ik lekker met me schatje naar de MAC en dan wat drinken en eten bij zijn werk en een strand wandeling maken.
    Even rust van alles en genieten van de laatste dagen..( hopelijk kan ik bij mijn mama terecht )

Ik ben best bang voor het vliegtuig. Ik heb er in gezeten toen ik 12 was 2 x 9 uur lang, toen sliep ik vooral veel, en ik was met me moeder en ex stiefvader. Nu ben ik helemaal in me eentje. Ik ken de spaanse taal niet pfff...

Sorry dat ik zo ego berichten plaats, ik wil alles van me afschrijven nu. Dit is het laatste wat ik over die ouwe zeg. Ik ga nu weer niet meer ego doen!

Vergeef mij voor mijn levens verhalen.

2. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ooh Ikdus, wat vervelend meid! Even een dikke knuffel van mij :|
    Hou je taai meid zo lang je daar nog zit. Het mooiste zou inderdaad zijn als hij zelf vertrekt naar Nederland, denk alleen niet dat dat gaat gebeuren :(

3. Niet meer actief

Zal wel lukken, ik vermaak me gewoon met mijn lieve forum dinnetjes :D
    Knuffel terug..

Op welke dag heb jij meestal je eisprong?

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    goeiemorgen

meestal heb ik mijn eisprong op dag 13. Dus we gaan nu flink aan de klus!

Straks om half 11 heb ik die afspraak bij de dokter, ben benieuwd.

5. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Goedemorgen...

Word weer spannend dit weekend! word ik ongie of niet?
    Ga voor de zekerheid morgen zw.testje halen..
    Wie zit op hetzelfde schema als ik?

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeie morgen,

Ikdus wat enorm balen dat je opa zo doet kan me voorstellen dat je even rust nodig hebt. En meid wij zijn er voor je dus schrijf maar lekker van je af.
    * cin pakt het vliegtuig, stapt uit in spanje en komt ikdus even een lekkere knuffel brengen *

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    goede morgen allemaal,

gooi alles er maar uit hoor ikdus dat doet je vast geod!

Spannende angelicaatje, hoop voor je dat je morgen die positieve zwangerschapstest vasthoud!

Succes bij de dokter talulah!

8. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey angelicaatje,

Ik kan je helaas niet vergezellen ik weet niet eens wanneer me NOD is en me eitje is volgens mij ook nog niet geweest. Heel veel suc6 met testen en ik hoop voor je dat ie positief is.

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ikedus wat vervelend zeg
    wat een opa is dat zeg :evil:

ik hoop dat je het tijdelijk kan oplossen met even naar nederlend te komen maar kan me dan ook best voor stellen dat het moeilijk zal zijn je vriend daar achter te laten maar als het maar even is zal dit best wel mee vallen zeker :D

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op !

img396.imageshack.us/img396/2248/90635127rt7.png

Zwangeren

Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009*
    Kavana - Ronde ? - RAAK .. * Uitgerekend ?-?-?*
    Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008*
    Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008*
    Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008*

Bijna zwangeren

Anja24 - Ronde 12 - NOD 2 juni
    Anne1982 - Ronde 3 - NOD 13 Juni
    Catwomen1985 - Ronde 2 - NOD ?
    Cinneltje - Ronde 6 - NOD ?
    Dreamer83 - Ronde 1 - NOD 8 juni
    Desiree1986 - Pauze
    Ikdus - Pauze - NOD 13 juni
    Leeuw89 - Ronde 7 - NOD 01 juli
    Mama1985 - Ronde 4 - NOD 4 juni
    Minouska - Ronde 1 - NOD 31 mei
    Sas30 - Ronde 6 - NOD 9 juni
    Shady09 - Ronde 9 - NOD 9 juni
    Shy - Ronde 2 - NOD 6 juni
    Sterretje08 - Ronde 1 na MK - NOD 16 Juni
    Sucre - Ronde 4 - NOD 11 juni
    Talulah - Ronde 13 - NOD 13 juni

Nou ik sta op 1 juli ben net ongi geworden! en ook nog 2 dagen eerder!

volgende maand beter hoop ik! het mag nu wel komen:>

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ooww jammer leeuw Vol goede moed naar de volgende ronde hoor meid dikke knuffel voor jou.

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wat jammer leeuw! Maar wel fijn dat je cyclus nu korter is toch?

@ikdus Wat een ongelooflijke @#@$^(&* situatie! Ikkan me heel goed voorstellen dat je helemaal klaar bent met die man. Hoe staat je vriend er tegenover dat jij weg wilt gaan? En waarom zou de vriend van je moeder zeggen dat je daar niet mag wonen?

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Balen leeuw! Nieuwe ronde nieuwe kansen, heel veel succes aankomende maand!

14. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    wat ontzettend balen Leeuw, met goede hoop naar de volgende ronde!

Nou ik ben vanochtend bij huisarts geweest voor inwendig onderzoek, ze kon niks afwijkends vinden. Daar ben ik wel blij om. Nu verder klussen tot augustus en als er dan nog steeds geen frummel in mijn buik zit ga ik weer naar de gyn.

15. Niet meer actief

Balen leeuw, ik hoop dat 1 juli een hele mooie dag voor je word !

Angelicaatje, spannend maak je het hoor !

Shady, Me vriend is het helemaal met mij eens, hij is ook bang dat als ik langer blijf dat we uit elkaar gaan. En het echt niet meer goed komt.
    Mijn moeders vriend is nogal een geldwolf, als ik erbij ben is het weer extra kosten etc etc. Maar het maakt me moeder niets uit ze heeft het niet met hem overlegt ik mag gewoon komen.
    Me vriend wilt wel elke maand ofzo geld overboeken zodat er "betaald" word voor mij.

Thnx allemaal voor de lieve woorden en knuffels
    Knuffels terug !

We hebben bij de helenacht lopen huilen vriendlief en ik, we vinden het allebei zo ontzettend moeilijk al weten we dat het het beste is. We kunnen gewoon niet meer zonder elkaar :(

Ik heb me moeder laten bellen naar Transavia en alles is geregeld, ik vetrek 5 juni naar NL ik ben niet eens bij mijn vriends 21ste verjaardag. Vind het echt kut, maar het is helaas niet anders.

16. Niet meer actief

Wat een fijn nieuws Talulah ! Hopelijk ben je gauw zwanger. Ik duim heel hard voor je.

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jeetje Dees, wat heftig allemaal. Klote dat het allemaal zo moet gaan. Wel fijn dat je bij je moeder terecht kan.

Zou het niet beter zijn als je die opnames aan je tante laat horen, en dan regelt dat je opa weggaat? Want wie moet er nu op die kinderen passen. Die arme schatten zitten nu alleen met je opa.
    Overleg het nou eerst voordat je zo weggaat. Lijkt me echt beter.

In ieder geval sterkte!

18. Niet meer actief

Ticket is al betaald dus er is geen terug weg meer.

Mijn moeder laat vrijdag de opnames horen aan me tante.. Me moeder wilt niet dat me vriend er ook bij betrokken word.
    En ik wil er niets over kwijt nu, ik wil lekker genieten met me vriendje.

19. Niet meer actief

Ow en Dayenne me oom komt als het mee zit maandag thuis. Dus hij zal de aankomende dagen bij me neefjes zijn.
    En me tante is maandag en dinsdag vrij.

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Pff jeetje.
    Weet echt even niet wat ik zeggen moet Dees. Heftig allemaal hoor.

Heeeeeele dikke knuffel maar voor jou. ;)

Deel Deze Pagina