Ja ik schrok mij een hoedje. Mijn man begint ineens te gillen..... He, moet ie niet weer doen. Is niet zo goed voor mijn hart.....
Volgens mij een tweede goal? Dit moet echt meters hier vandaan zijn hoor, wij hebben 2 huizen onder één kap. En die buren naast kijken nooit tv. Het is van een andere straat zoals ik het hoor
tja ik ben voor Turkije (als ik toch ergens voor moet zijn) geen idee trouwens of ze meedoen hoor maar je moet toch wat hihi als voetbal-beet
Hahaha volgens mij doen ze el mee, maar heb ook geen idee eigenlijk Hoezo ben jij voor Turkije? Ben je Turks?
Ik ben voor zuid afrika. Vind toch zo geweldig hoe die jongens kunne voetbalen. heb kont weer schoon.
@ikdus: nee hoor, studeer het alleen (don't ask me why) maar heb eigenlijk verder niks met het land.. maar iedereen is voor Nederland dus ik ben gewoon tegen (niet dat ik het volg verder hihi)
Zo, even een zak chips naar binnen werken. En dan naar bed. (hoezo ongezond) Groeien doe ik toch. En dikke pens heb ik al. Nou dan mag die zak ships dr ook wel in.