Dat je het studeerde wist ik al Vind het echt nog steeds super cool! Welke talen ken je nog meer spreken? Truus, mag voor deze keer hoor als je ook maar af en toe gezond doet Geweldig hoor sex and the city, heb die afleveringen zovaak gezien, maar soms blijft het echt grappig.
Ja, morgen weer aan de fruit. Heb nog nooit een aflevering van sex and the city gezien. Kan er dus niet echt over meepraten. Gebeurt trouwens niet vaak dat we echt alleen met z'n beide zijn.... Niet dat ik t erg vind hoor.
Nee, heel zelden en dan vlucht jij snel weg. Maar ik vergeef je Vriendlief heeft nog niets gehoord van app. Zit me niet mee vandaag.
Ooooohhhh wat ben jij soms gemeen. Maar toch vind ik je lief hoor. Wat balen he, dat ie nog niks heeft gehoord. Misschien morgen. Hopelijk. Is die app. dicht bij je vriend z'n werk?
Jaa het is 5 minuten van zijn werk lopen.. Call it sarcasme maar ik vind jou ook lief hoor ondanks je af en toe een botte tante bent Vind het nog steeds leuk dat wij dezelfde naam dragen. Heb lekkers zelfde naam als jou en Dees Nu ben ik vet cool.
He gelukkig maar. *wrijft de tranen uit dr ogen* Ben je alleen thuis nu ofzo? Omdat je en de pc aanhebt, en tv kijkt.....
Balen Senna, helaas toch nog even wachten.. Hopelijk ga je dan met nieuws dat je zwanger bent, is veel leuker natuurlijk.. Nee ik zit te laptoppen in mijn oude kamer ( nu van mijn stiefbroertje ) En hier staat ook een televisie, gelukkig
O, op die manier..., Hoezo nieuwsgierig.... He senna, balen zeg. Misschien moet je ook maar eens aan die etos pillen. Schijnt wonder dingen te zijn. Baat t niet schaadt t niet. He lieverds, ik ga slapen. Tot morgen.
Ben er denk ik laat in de avond. Moet morgen eerst werken, heb morgenmiddag verjaardag. En moet morgenavond werken. Tot 21.00 ongeveer. Nu gaat ik hoor. Daaaag
Ja ik baal best wel...maar hoop gewoon dat ik zwanger ben natuurlijk hihihi En ik heb al een heleboel goede dingen gehoord vandie pillen Zal van de week eens kijken