Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

oja zo....ikke verkeerd gerekend :)

We doen wel redelijk wild ja hhiihihhihihi

Okej misschien tot later

Zal nu eerst ff met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis toe
    Ben er vanmiddag later weer ;)

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

@ikdus: slaap ze nog even ...
    ik kan dat niet 's middags, al ben ik nog zo moe..

ik ga over 5 minuutjes maar weer eens een tekst vertalen.. heb hoofdpijn en ben moe maar ach.. :rolleyes:

3. Niet meer actief

Ik kan het ook amper met deze hitte..

Maar als ik de heletijd door zo slapen van nacht tot wanneer ik wakker word is het maar 5/6 uurtjes
    Maar ik word zo vaak wakker dat het misschien 3/4 uurtjes zijn :(

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

irritant zeg. Ik heb het ook hoor, maar met vlagen. Dan een weekje (of 2) nauwelijks of maar een paar uurtjes per nacht slapen, dan weer een paar weken enorm goed enzovoorts.. balen.

en met de warmte is het helemaal niks, pffff...
    Hoe hou je het uit in spanje? :D

*nou ik ga weer even verder met een stukje vertaalwerk... schiet wel lekker op *

5. Niet meer actief

Het huis in Spanje waar ik woonde en mijn spullen nog staan is echt lekker koud.

En het weer is daar ook sowieso anders, niet zo benauwd :D

6. Niet meer actief

Hahaha vertaalse.

7. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Zo dat was even heel wat om bij te lezen allereerst

Mama1980 van harte keer 2 wat een geluk zit daar vast heel lekker bovenop die roze wolk ;)

En Shy jij ook van harte heel veel geluk samen

Truus wat een prachtige kinderkamer die meubeltjes zijn ook precies mijn smaak.

Ikdus welkom hier in nederland maar ik hoop goed bedoeld dat je gauw weer naar je mannetje kan en samen een huisje kan vinden .

Hier gaat het wel ik ben weer ongesteld geworden balen maar ja,
    kun je me weer verranderen op de lijst mijn nod is 6 juli.

Toch maar weer afwachten misschien is ronde 7 onze geluks ronde :) .
    Ik ben in de tussentijd weer aan het werk voor halve dagen zit nu op de 16 uur in de week nog 8 uurtjes erbij en dan zit ik weer op het oude niveau en dan maar kijken of ik het vol kan houden we zien wel er zitten nu nog wel dagen tussen dat ik het allemaal moeilijk vind maar samen met de stuun van mijn lieve vriend kom ik er wel hij doet al zoveel voor me in het huishouden helpt hij me echt mee het is zo'n schatje :) laat het em maar niet horen word hij er nog verlegen van .

Ik heb in de tussentijd best wel leuke dingen gedaan onze vakantie is geboekt we gaan met z'n allen naar het meerdal in limburg america klinkt verder weg ;) .

Ik ben met mijn schoonmoeder lekker wezen winkelen lekker veel geld uitgegeven zwarte pumps gekocht een bh setje bordeau rood erg sexy mijn vriend vond het erg mooi :D een bikini heb je natuurlijk ook nodig voor op vakantie erg leuk er was niet meer zoveel in mijn maat ik ga altijd naar een speciaalzaak maar ik vond er 2 mooi alleen van de een het bovenstukje en van de ander het broekje kon ik ze gelukkig apart van elkaar kopen.

Afgelopen weekend liep een beetje raar eerst vrijdags lekker voor het eerst sinds lange tijd gestapt eerst naar de film "what happens in vegas stays in vegas" daarna lekker wat gaan drinken toen kwam ik mijn zwager tegen waar hij werkt en zijn we met z'n allen naar een danscafe geweest en daar heerlijk gedanst lag pas om half 4 in bed .
    We zouden de volgende dag gaan zwemmen met mijn vriend ,zwager zijn zoontje van 2,5 en mijn zusje maar zijn in plaats daarvan naar de dierentuin in arnhem gegaan om 12:00 zouden we bij mijn zwager zijn om ze op tehalen maar dat ging toch een beetje raar voor diegene die het niet hebben meegekregen mijn zwager en zijn vrouw (wat ik dacht een goeie vriendin te zijn ) liggen in scheiding door omstandigheden spreken we elkaar nog amper dus werd het een beetje een vreemde sfeer toen we ze opkwamen halen voorheen deden we alles samen en nu ik weet het soms niet meer ik hoop voor beide partijen dat ze gauw een eigen huisje vind .
    We hebben het daar en tegen erg leuk gehad mijn neefje kan dan zo lief kletsen sachia zo noemt hij me dan en hij sleepte me overal mee naar toe :D
    Savond's hebben ze allemaal bij ons spaggetie ala saskia gegeten het was een geweldige dag .

sorry voor het lange verhaal maar goed ,

groetjes saskia

Nou hoop ik weer wat vaker mee te kletsen anders moet ik zoveel bijlezen en jullie zoveel aanhoren ;)

8. Niet meer actief

Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op !

Zwangeren

Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009*
    Shy - ronde 2 - RAAK .. * Uitgerekend .. februari 2009*
    Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008*
    Mama1985 - Ronde 4 RAAK .. * Uitgerekend .. februari 2009*
    Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008*
    Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008*

Bijna zwangeren

Alexia R - Ronde 1 - NOD 15 juli
    Anja24 - Ronde 13 - NOD . juli
    Anne1982 - Ronde 3 - NOD 13 uni
    Cinneltje - Ronde 7 - NOD 6 Juli
    Desiree1986 - Ronde 9 - NOD . juni
    Ikdus - Pauze - NOD 17 juni
    Sas30 - Ronde 7 - NOD 6 juli
    Shady09 - Ronde 9 - NOD 9 juni
    Sterretje08 - Ronde 1 na MK - NOD 16 juni
    Sucre - Ronde 4 - NOD 11 juni
    Talulah - Ronde 13 - NOD 13 juni

Even wat mensen weg gehaald ze komen toch nooit :|

Ben benieuwd hoe het met Sucre is op dr honeymoon, want morgen is dr NOD:d

9. Niet meer actief

Ik heb je aangepast..

Jij hebt veel leuke dingen mee gemaakt zeg !

Rot dat het zo moet zijn tussen jou en je "goeie" vriendin omdat zij en dr man in een scheiding liggen. Hopelijk komt het straks weer goed tussen jullie en kan ze er beter mee om gaan..

En lekker op vakantie wanneer vertrekken jullie?
    Ga je dan ook met je zwager en zijn zoontje?

Leuk dat je zo een goede band heb met je schoonmoeder, dat je lekker kan shoppen met dr moet vast heerlijk zijn.

Ik ken mijn schoonmoeder helaas niet :(

10. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ik denk dat de relatie zal verwateren doet het eigenlijk nu al zij denkt dat er niks aan de hand is en zegt dat iedereen het geaccepteerd heeft wat er allemaal is gebeurt wat zij heeft gedaan, soory maar dat valt niet te accepteren ze doet ook net alsof er niks is gebeurt nou er is genoeg gebeurt en ze heeft genoeg mense onderhand teveel pijn gedaan ook mijn schoonouders die ze sinds het allemaal begonnen is 14 februarie nog steeds niet heeft gesproken ja om te vragen om op tepassen zegt ze zo mooi maar dat doe je toch wel voor je kleinzoon :evil: .
    Sorry hoor maar dan kan je van mij part :evil: #### ik steek hier ook geen energie meer in ik kan het gewoon niet ik heb wel andere dingen waar ik me mee bezig wil houden.
    Ik krijg ook niks terug toen ik in de ziektewte zat overspannen kreeg ik van haar ook niks tehoren.
    Sorry alsof het overkomt dat ik er niks meer aan wil doen maar ik kan er gewoon niks meer aan doen er is teveel gebeurt

Mijn ouders waren in april zoveel jaar getrouwd en wilde samen met ons en mijn zusje een weekje op vakantie we gaan 1 september t/m 8 september ik heb er erg veel zin in even wat anders.

En ja gelukkig kan ik best wel aardig met mijn schoonouders vooral de laatste tijd ze zijn zo boos op mijn schoonzus ik weet niet maar ik ben al bijna 16 jaar hun schoondochter ik heb dus al veel met ze meegemaakt

mag ik vragen waarom je je schoonmoeder niet kent ?
    sorry als het dan te persoonlijk word

saskia

11. Eva R

Eva R Niet meer actief

wat jammer van die schoonzus.. waarom moet dat dan zo denk ik dan altijd...
    maar je hebt tenminste wel iets leuks om naar uit te kijken!

12. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ja dat zeker heb er ook erg veel zin en genoeg nieuwe kleren om er van de zomer goed bij telopen :D

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

heel mooi :D

nou ik ga ergens wat te eten vandaan halen.. doeg :)

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden hoe is t? Ik weet nog steeds niet wat er bij mij allemaal aan de hand is van binnen gisteren had ik niet eens een halve tampon vol met bruine smurrie en nu nog minder dus ik snap er niks van(sorry voor de details). Dus als het morgen nog niks is ga ik ff een test doen (moet van ikdus haha)

Raar he saskia dat je je zo kan vergissen in mensen! Dat valt dan zo tegen als je daar achter komt! Maar je hebt daarentegen wel een heel leuk vooruitzicht! Misschien ga je wel op vakantie met een beebje in je buikje! Dat zou helemaal top zijn!

@alexia eet smakelijk! Wat heb je gegeten?

@ikdus waren je tukkies lekker gisteren?Volgens mij kan je beter een tukkie doen dan eentukkie eten anders krijg je wallen! En mag ik vragen waarom je je schoonmoeder niet kent?

15. Eva R

Eva R Niet meer actief

@shady: wat irritant zeg... doe die test maar hoor

ik heb een roerei met brood gegeten. (ben niet een grote ster in koken en mijn kok (vriendlief) is er niet dus...) :oops:

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hallo meiden

En hier is dus weer niks te zien....snap er nou helemaal niks meer van :rolleyes:

@Ikdus
    Hoop dat je toch nog een beetje gerust hebt
    En dat je vanacht lekker door mag slapen ;)

@sas30
    Balen dat je ongie bent geworden...heel veel succes in de volgende ronde
    Leuk dat je zo'n goede band hebt met je schoonmoeder
    En een gezellig weekend gehad zo te lezen ;)

@shady
    Hoop toch dat je een posi test krijgt ;)

Als ik iemand vergeten ben...sorry :oops:

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

vreemd zeg, senna :eek:

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@alexia
    Dat is toch ook lekker zo'n roerei :D

Wij hebben macaroni gehad...maar voel me nou een beetje beroerd :(

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ja ik vind het ook zeer vreemd :(
    Maar moeten we dus weer wachten

20. Eva R

Eva R Niet meer actief

het was ook heerlijk :D maar ben toch blij dat er iemand is (normaal dan) die lekker kan koken :D
    toen ik nog op mezelf woonde at ik dit heeeeel vaak :oops:

Deel Deze Pagina