We hebben geen huis telefoon daar, hebben we niets aan we hebben allemaal een mobiel en anders word het erg duur allemaal. En ik kan natuurlijk niet om 12 uur bellen daar heen Kids die slapen dan. Tante wil ik liever niet spreken dus is ook geen optie om hem te bellen via haar. Ik heb gewoon dikke vette pech. Stomme stomme week is dit En geen app. want die krijgen we echt niet ik weet het gewoon zeker. En dan niet bij mijn vriend zijn terwijl die 21 word. En hem niet eens kunnen feliciteren doet me al helemaal pijn... Heb nu nergens zin in, ik breng de vaat naar beneden en ga lekker gtst en ugly betty zielig zitten kijken. Fijne avond.
Vind je dat niet saai dan? Sorry ik ben niet zo actief ik ben aan het rappen met mn nichtje enmn vriend en we bakken er niks van haha
Ja, ik vind het dood saai maar wat moet je anders als je wilt dat niemand weet dat je hier bent. Valt weinig aan te doen Leef me straks uit in Torremolinos.. Ben nu echt weg, groetjess.
Heej Truus Ja, ik hou daar ook niet van. Ach, het is vast niks ernstigs. En hopelijk halen ze het gelijk weg! Ben ik daar ook weer vanaf haha. Dees, ik weet dat je weg bent maar je krijgt een dikke knuffel van me!
Ach ikdus het zit je echt niet mee jammer dat je er niet bij blijft maar ik denk dat ik voor ons allemaal spreek dat we heel hard voor je duimen dat het allemaal goed komt bij jullie en dat jullie maar gauw een huisje kunnen vinden en we wensen je vriend natuurlijk van harte en mogen jullie zijn verjaardag maar gauw dunnetjes over mogen doen van ons allen dikke knuf
Heey dankje wel meiden voor de knuffels, jullie zijn echt heel lief ! Mijn vriend leent nu zo nu en dan even de telefoon van collega, hij had net naar het kantoor gebelt, maar die waren in gesprek met de eigenaren, dus ben benieuwd.
Hallo allemaal goedeavond, hoe gaat het met iedereen? Vooral Dayenne heb ik al ff niet gezien, hoe gaat het met jou?
Eh over 15 dagen precies. Dus op de 25e? Klopt dat (heb nog wel eens problemen met tellen ). Hier gaat wel. Wisselt nog een beetje. Maar over het algemeen weer wat beter, gelukkig. Wat vervelend van die telefoon Dees. Knuf voor jou. Wat een rotgedoe allemaal.
Hey meiden ik ben ronde 10 nu echt officieel ingegaan want ik ben net toch echt ongi geworden en heb nu ineens een cyclus van 35 dagen! Ik ga nu mn mandje opzoeken. Slaap lekker. Liefs
Neee Shady Hoe kan dat nou, wat stom zeg En waarom geeft die stomme predictor dan een lijntje Toch een bevruchting geweest? Slaap lekker Shady, en een dikke knuffel.
Ja stom he voel me ook best verrot en mn buik doet ook pijnnu. Die test heeft megewoon in de zeik genomen denk ik of misschien is er idd een bevruchting geweest. Als dat zo is dan weet ik wel dat er niks mis met ons is en dat het dus wel gewoon kan. Maar goed daar kan ik denk ik niet achter komen of dat zo geweest is toch? Wat heb jij trouwens een verschrikkelijk schattige banner!
Kan je inderdaad niet meer achter komen. Echt jammer dat je ongesteld bent geworden had zulke goede hoop. Dankjewel Vind het alleen balen dat het soms wit er in word, vind dat lelijk