Oh ok...dat wist ik namelijk niet Bel morgenochtend maar ff voor de zekerheid naar de dokter... kijken wat zij ervan zegt...want anders blijft het alleen maar door mijn hoofd heen malen
@ senna dat is wel heel naar hoop dat je snel terecht kan bij de dokter zodat je snel duidelijkheid hebt. @ikdus was echt gek om jou net aan de telefoon te hebben. Ik heb bij jullie allemaal zelf een beetje een stem bedacht in mn hoofd haha
Hahaha vind het ook wel appart om jou aan de tel hebben. Zal wat zijn en ik ben 21 juni nog in NL dan zullen we elkaar zien, word wel een beetje zenuwappig dan Weet al precies wat ik voor je ga kopen als ik er nog ben.. Senna, doe rustig aan meis het hoeft ook niets te zijn, je bent een aardig lange tijd niet ongesteld geweest en dan kan het ook zo zijn dat je stolsels verliest. En één keer in de zoveel jaar veranderd je hele hormoon huishouding in je lichaam.
Haha gelukkig ben ik niet de enige die er zenuwachtig van werd haha ik ging volgens mij ook heel snel praten! De stem die ik jou gegeven had in mn hoofd klinkt een beetje als die van de chipmunks haha heel hoog en schattig
@shady Dank je wel...ik hoop het ook @ikdus ja daarom...ik ga ook nergens van uit hoor Maar ik wil gewoon ff wat duidelijkheid daarom bel ik morgen ff
Iets voor me kopen?! Haha jij ebnt gek! Grappig dat jij het wel weet terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben en zelfs vriendlief weet niet wat ie moet kopen!
Jaa ik snap dat je duidelijkheid wilt hebben, maar als je er aan blijft denken zal je vast niet rustig slapen vanacht Shady Hahaha waren samen zenuwappig, ik hoorde wel dat je moe was na het lezen van die brief. Je ging inderdaad snel kon je zelf wel bijhouden? Nou en klopte me stem? Volgens mij niet he?
Tjaa ik ging even ergens kijken en ik dacht aaah dat is nou lief En ik weet wat andere niet weten dus dat is ook makkelijk.
Nee dat is waar Straks komt mijn vriend thuis en dan moeten we ff boodschappen doen en nog wat andere dingen....dus dan ben ik wel ff afgeleid @shady Heb ff een foto van mijn poppie in mijn album neergezet
Ja dat ik zeker doen...dan gaat de dag ook veel sneller voorbij en dank je wel...het is echt zo'n poppie en hoe kunnen jullie elkaar dan als ik vragen mag? Via dit forum?
Wat een mooie heb jij zeg! Die van ons is donkerder bruin (ik weet niet hoe ik er een foto in moet zetten haha) Wel lekker he senna ff afleiding. Ja dat is waar jij hebt een stapje voor ikdus! En NEE je stem klopte niet dat zou betekenen dat je de hele dag praat alsof je aan een heliumballon hebt zitten lurken haha. Ik ben ook gewoon moe liep de trap op en af en heb buikpijn! Ik wil vanavond heel vroeg naar bed dus ik denk dat ik dan maar niet met jullie(lees senna en ikdus) Tot midden in de nacht moet gaan zitten beppen haha
Ik ben ook heel moe en ik heb besloten vanavond een poging te wagen om vroeg te slapen. Ik slaap nu al een maand later dan 3/4 uur, dus moet dan even terug in de ritme komen Ik ga om 8 uur mijn laptop dicht doen, tv kijken en dan even ps2en ( baas in eigen bos, vind dat echt een leuk spelletje ) en dan slapen Aaah vandaar dat je zo klonk, zeker weten vanavond vroeg nr bed gaan dan, kan je geen paracetamolletje nemen of helpt dat niet? Ik ken de chipmunks volgens mij niet, ken de tekenfilm wel maar nooit gezien of gehoord. Ben jij ook zo een tekenfilmpjes gek ofzo?
Senna, Shady en ik kennen elkaar alleen van het forum. Maar ik ben ooit in haar oude huis geweest om op Shady te passen. Ik ging toen met haar beste vriend om, en was toevallig bij dr beste vriend. Toen haar vriendlief belde om te vragen of hij bij Shady kon blijven. Zo ken ik haar dus wel een beetje en zij mij niet
Ik kijk nooit tekenfilms alleen die stemmen weet ik nog wel van vroeger! Moet je maar ff kijken op youtube. Ja dat is een goed idee gewoon om 20:00 die pc uit gooien (straks krijgen we afkickverschijnselen haha). Ik ga straks een sarixell slikken maar eerst douchen want na dien dinhen val ik altijd in slaap haha. Ik speel nooit op een ps want ik haat die dingen en nu wilt mn lief ook nog een ps3 gaan kopen (als die stomme belasting eindelijk eens betaald) @senna wij kennen elkaar nog niet echt maar zij is een keer in mn huis geweest in bussum om samen met een vriend van me op shady te passen. Wij hebben elkaar toegevoegd op hyves en aan de hand van de foto kwamen we erachter dat ze bij ons thuis is geweest maar ik heb haar nog nooit gezien maar mn vriend wel. En nu be ik verhuisd naar almere en zij woonde hier ook (en nu weer tijdelijk) Dus heb ik haar uitgenodigd op mn verjaardag volgende week en dan gaan we elkaar voor het eerst zien en die gemeenschappelijke vriend komt dan ook dus dat is wel gezellig