Waarvan wil je foto's zien Dees? Haha fijn dat het goed gaat. Ik kan trouwens eindelijk een buikband aan . Jeeej ik heb 2 hele gave gekocht, maatje xs en die pas ik wel. Eindelijk. Zal zo even foto's daarvan plaatsen...
Van de spullen die je gister met je mam hebt gekocht natuurlijk ! En ben benieuwd naar je buikbanden en je buik Zal vast nu steeds snellergroeien die buik van je hoor.
Oooh ahha ja tuurlijk . Zal zo even foto's maken. Ja mijn buik groeit als kool. Tis echt ongelooflijk. Elke week maak ik buikfoto's, en elke week is ie weer een stuk groter . Ben super trots hoor .
Leuk dayenne spullies kopen met je mamma........En ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar je buikie. Truus kom je snel je verhaal vertellen en mooie foto's van lars laten zien?
Hey meiden ik ben er ook weer @ikdus ik was ook op de kermis maar ik heb je niet gezien jammer anders had jij mert die kinderen in alle misselijkmakende apparaten kunnen gaan haha. @dayenne leuk dat je zo goed geslaagd bent met het shoppen! @cinneltje ik snap heel goed dat jullie gesloopt zijn/waren! Wel fijn dat jullie er met zn allen voor elkaar zijn en dat het gegaan is zoals hij het wilde
Ik was er pas laat om half 11, een vriendin van mij vind zo een jonge leuk die daar werkt hahah.. Was je er gister weer dan?
Ik ging om 22:00 weg dus dan zijn we elkaar net mis gelopen haha. We zijn vrijdag niet geweest omdat mn neefje zo beroerd was en er niemand was die thuis met hem kon blijven. Ik kreeg gister weer een telefoontje vanuit afghanistan haha
Aaah vandaar, ging het gister wel goed met je neefje? Hahahaa leuk, hoe is het met W ? Wow ik zat net even me inbox beetje te legen enzo, ik heb gewoon 100 smsjes sinds donderdag avond.. Bijna allemaal van één persoon. Dat word echt een rekening van 1000 euro, woeps hahahahaha.
Ow meiden ik ben zo gelukkig. Voel me nu echt de gelukkigste vrouw op de wereld. Wat een schitterende wolk van een zoon heb ik. Martin en ik zijn helemaal trots.
Hai Truus hoe heb je het allemaal ervaren de bevalling enzo? Gefeliciteerd hoor een heel mooi mannetje Liefs Maaike
Wij zijn ook trots Truusje ! Vertel eens gauw hoe je bevalling ging ! En hoe de nachten en alles gaan.. We willen alles weten
Meiden, Ik zal jullie snel alles vertellen. Mar nu niet. haha. Wat manlief komt net binnen met ons avond eten. Dusss..jullie moeten nog even wachten. Ik kom snel weer hoor. Allemaal de groetjes.
Verdorie heb ik net Truus misgelopen. Fijn dat je er weer bent meid! Kan me helemaal voorstellen dat je de gelukkigste vrouw ter wereld bent . Kom maar snel alles vertellen en foto's showen!
Jammer Truus ik was ook benieuwd naar je verhaal haha even wachten nog.... Nou meiden wij zijn weer terug van de zwartemarkt. We hebben geurtjes gekocht en ik nog make-up. Het was wel erg vemoeiend en ben blij dat we nu weer thuis zijn!