jaa lekker een pizza...ik heb ook trek in soep met brood, maar geloof ik niet meer in huis...en geen zin om naar de c1000 te gaan! Echt lastig lekkere trek hahahaha, wil echt mijn behoefte verzadigen
Sylvia jij mag ook wel een stukje pizza hoor! Hmm ik heb ook zin in brood, maar dat heb ik gister allemaal opgegeten . Zo'n 6 boterhammen heb ik naar binnen zitten werken. Echt erg laatste tijd. Nou, dan ga ik maar aan mijn pizzaatje knabbelen.
neem ook maar een hapje pizza voor mij Ik heb genoeg brood in huis, maar al het lekkers wat erop kan is op...
Hee Dees! @Brenda ja balen is dat he. Ik had laatst heel lekker brood gehaald, en lekker broodvlees. Was ik de boter vergeten. Blegh en ik vind het zo vies zonder boter.
Ja precies! Eindelijk iemand die ook van boter houd . Ik word altijd voor gek verklaard als mensen mij zien smeren. Hmmm lekker zo'n dikke laag. Jammie! Vooral op krentenbollen is dat heerlijk. Ik heb soms wel een laag van dik 1 a 2 cm haha.
hahaha ja ik ook, ook als ik lekker boterhammen worst erop doe en das alleen lekker met heel veel boter! Moet je mij zien op ontbijtkoek...niet normaal meer hahahah Ondertussen weet ik nog steeds niet wat ik ga eten, zo toch maar even neuzen in de keuken hihi
Oooh ja heerlijk boterhamworst en ontbijtkoek met boter! Of stokbrood met ham en dan zoveel boter. Hihi ik krijg hier echt honger van haha *duikt in de koelkast*.
haha sylvia! Ik ga nu heerlijk eten tenminste dat hoop ik. Ben ff bij mijn moeder dus weet niet wat we eten waarschijnlijk gewoon brood maar dat vind ik heerlijk
@all Hier gaat alles goed. Ben vandaag voor de laatste keer op kantoor geweest. We hadden vergadering. Pfff 6 uur moest ik al op wat een ellende. Ben nu echt gebroken. Ik moet nog 8 dagen werken. Maar hoef niet meer te doen dan ik kan dus dat is niet veel ben dus veel thuis. Ook is vandaag besloten dat ik vanaf na mijn verlof 4 dagen ga werken ipv 5 ik ben dadelijk altijd de vrijdag vrij HEERLIJK en op maandag werk ik thuis dus 4 dagen achter elkaar met ons ventje ik kijk er nu al naar uit!
brood is ook lekker, als je er lekkere dingen in huis hebt voor erop Vlees salade vind ik ook altijd zoo lekker... Gister bij pannenkoekenhuis op Scheveningen lekker een pannenkoek met spek en stroop gegeten
@ wendy, dat is wel lekker 4 dagen en dan op maandag thuis werken! Snap dat je moe bent 6 uur is echt vroeg. Als ik naar Almere moet, moet ik ook om 5.10 al eruit...zijn echt geen normale tijden! IS tegen de natuur in
@Wendy wat fijn meid dat je zometeen zoveel vrij hebt! @Brenda, oooooh hamburger jammie! Ik heb net mijn pizza op. Ook slecht maar o zo heerlijk haha.