Hey stelletje vreetzakken door jullie geklets krijg ik ook honger vanavond eten wij lekker stampot rauwe andijvie met rookworst en spekkies! Ik ben echt de grootste schijtbak ever volgens mij had ik net een vogelspin op mn bed! Ik ging net mn bed verschonen en die spin was met poten en al net zo groot als een pakje sigaretten en harig en dik dus ik ben gauw naar de buren gerend en mn buurmeisje van 9 was de enige die m weg durfde te halen wat een vies ding was dat!
Denk dat het een huisspin was, die zijn ook harig en groot. Maar moet je wel mee oppassen, want als je er één hebt gevonden betekend meestal dat er nog een paar zijn (tenminste heb ik gehoord dan )
Dat heb ik ook gehoord maar ik durf nu ook echt niet het bed verder op te maken ik ben idd bang dat de rest van zn familie er ook is haha. Robbert doet t maar lekker als ie thuiskomt
Iiiieeeeelll Shady . Bah ik heb ook een keer zo'n spin in huis gehad. Iel die dingen zijn echt vies. En inderdaad, ze zijn altijd met z'n 2en .
Gadverdamme, ik zou niet eens meer in bed durven slapen Shady...Ik ga al gillen als t maar een kleintje is. Maar zo een grote die jij had...brrrrr
Haha ja getver dat klopt idd. Wij wonen redelijk dicht bij het bos en hebben ook wel eens spinnen en dan van die HELE dikke 2 weken geleden ook weer en idd totaal die week 5 heb alles bij elkaar grschreeuwd gelukkig is mijn ventje niet bang haha