Iel ben blij dat die spin bij jou op bed zat shady en niet bij mij. Ben ook mega bang van die beesten heb er zelfs wel eens nachtmerries over gehad............. Goedeavond allemaal.................Iedereen lekker gegeten?
Hier is vriendlief nog aan het koken. Maar niet voor mij, heb al de hele avond maagzuur blegh. Dus ik ga zo maar lekker aan de kersenyoghurt jam jam!
Maagzuur das vervelend meid. Wij hebben gebakken aardappeltjes met erwtjes en slavink op. Belt net me moeder op dat me pa in het ziekenhuis ligt. Schrok me kapot. Hij kon vanaf zaterdag al niet meer plassen. Hebben ze 2 liter plas eruit gehaald en een katheter gezet en een infuus. Verders weet ik nog niks maar dat komt omdat de uitslagen van de onderzoeken er nog niet zijn. Kan komen door een vergrote prostaat dat schiijnt namelijk op oudere leeftijd vaker voor te komen.
Jee Cinn het zit jou ook niet mee he! Ik hoop dat het niet ernstig is, en dat het snel weer verholpen is. He meid das echt balen weer he...
Ja idd balen. Hebben we net het ene achter de rug nu dit weer. Maar ja tis niet anders....... Ik neem aan dat ze gewoon alles goed gaan onderzoeken. En kan zijn dat hij nog een dag of 10 met die katheter rond moeten lopen maar dan gewoon thuis. Dat hoor ik morgen wel van me moeder.
Nou meisjes bedankt weer voor de steun. Gan nu bank hangen en film kijken (als ik niet in slaap val) tot snel weer. Dikke knuffel voor iedereen.
knuffel terug! Meiden ik ga lekker op de bank liggen met mijn mannetje morgen ochtend ben ik er weer! fijne avond allemaal.
Jeetje Cin, heftig weekje voor jullie zeg ! Ik hoop ook mee dat het verder niets ernstigs is ! Dikke knuf.
Heey Senna, hier gaat het erg goed En ja jij moet flink klussen je vruchtbare dagen komen er weer aan of zijn net geweest. Weet je al wat je ongeveer als je NOD neemt?
Hier gaat het lekker Gister wezen overwerken en dan vandaag en morgen weer vrij, flexibel werken heeft zn voordelen.. Straks gaan Peter en ik naar Uden wat prijzen halen voor de kleindier vereniging en daarna nog even door langs veldhoven bij vrienden van ons. We maken er lekker een dagje uit van Cin heel veel beterschap met je vader! Senna heel veel succes met klussen! Je begint al een mooi buikje te krijgen Brenda, ben benieuwd hoe het over een paar weken weer is
Hallo dames ik zal binnenkort eens proberen een foto te plaatsen ik vind mijn kapsel helemaal tegek moest er wel even aan wennen maar nu is het echt leuk. Even een vraagje ik ga deze maand voor het eerst beginnen met ovulatietest ik heb 5 testen wanneer zal ik beginnen zie onder mijn banner mijn cyclus de laatste tijd zijn ze vrij kort moet ik dan dag 10 beginnen of dag 12 ? Ik kan er natuurlijk altijd weer wat bijkopen maar ja het blijft een duur grapje Brenda mooie buik hoor Cinneltje je hebt ook altijd pech veel beterschap voor je vader.
sas ik zou toch beginnen op dag 10 hoor ikzelf ben begonnen op dag 8 omdat ik niet meer kon wachten ? MAAR IN DE EERSTE MAAND MET OVUTESTEN BEN IK ZWANGER GEWORDEN toch even moed geven he groetjes