Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    uhm meide........
    heb een probleem
    heb op een knoppie gedrukt.
    Nu ben ik boven en onderin mijn taakbalk kwijt.

bovenin alles....daar waar je een wwwadres typt zeg maar.

Wat moet ik doen?

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    iemand? :( :( :(

Pleasse hellup!

3. Niet meer actief

je hebt zeker f11 ingedrukt ?

Als je met je muis de hoek in gaat de rechter boven hoek.
    En dan het vierkantje..

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    huh?

Jeetje dat jij dat weet. geweldig.
    Ja dat was t dus.

Ik dacht al dat me hele pc naar de kloten was. :)

Meid dank je wel.

5. Niet meer actief

hahaha, ja ik drukte vaak per ongeluk op f11. Dus ik weet dat wel :p

Gelukkig was dat het anders kon ik je niet helpen haha

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ik zag je al helemaal zitten in paniek :).

@Dees, snap ik wel hoor, dat je nu lekker wilt genieten met vriendlief.

7. Niet meer actief

En nu geniet ik ook lekker, me neefje van 3 is nu stuart little bij me aan het kijken.. Hij kletst veel maar maakt niets uit. Het is heerlijk rustig nu.
    Ik denk dat hij zo in slaap valt.
    Ik ga even naast hem liggen kan ik ook even slapen. Des te sneller is mijn moppie weer bij me.

Tot straks hopelijk.

8. Niet meer actief

Monstertje is in slaap gevallen, nu kan ik ook lekker met hem slapen.
    Vind het zo fijn dat er even niet op ze gescholden kan worden.

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wijffie ik vind het echt heel erg k*t voor je. Maar als jij denkt dat dit de beste oplossing is moet je er gewoon voor gaan. Stuur anders ff je nummer in een pb dan kan ik je een sms sturen zodat we wat af kunnen spreken als je hier bent. Ik weet mn eigen nummer niet en mn vriend is er nu niet sorry haha

10. Niet meer actief

Ik heb nog geen nummer als het goed is neemt mijn vriend mijn nummer over, dus moet nog even kijken, of ik me prepaid sim kaart kan vinden.
    En ik kom sowieso in NL ook online hoor..

Als ik mijn prepaid kaart kan vinden of mijn vriends abbo even over neem pb ik dat nummer wel even naar je..

Ik ga maar niet slapen anders ben ik vanacht weer tot 5 wakker.

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    een hele goede avond forumdinnetjes van me

Alles goed hierzo?

@Dayenne: heb een vraag voor jou! Ik heb net als jij een navelpiercing hoe wil je het straks gaan doen als je buik dikker word. Ga je hem eruit halen of ga je voor de zwangerschappiercing?

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

pff ik ben me toch erg ongi! heb een buikpijn niet normaal! hopen dat het snel weer over is en we weer snel kunnen klussen voor een beebje! :) :) x

13. Niet meer actief

Je cyclus is in iedergeval wel een stuk korter, ook etos geslikt toch ?

Het is toch niet meer normaal, me neefje heeft gewoon een bloedlip door me opa.
    Hij pakte me neefje bij zijn t-shirt en kwam zo tegen zijn lip aan, en me opa zegt het is zijn eigen schuld.

Ik vroeg net aan me neefje blijf je maar lekker bij Desi slapen tot mama thuis is, zegt die ja ik wil niet slapen bij die stoute opa..

Ik geef die van 7 een paar keer straf en me opa haalt hem meteen uit zijn kamer. Nou sorry hoor, hoe moet dat kind dan ooit leren dat hij niet moet schreeuwen tegen mij. Pfff zo ongelovelijk dit.

Als het goed vetrekt mijn oom vandaag met de auto hier heen. Dan is hij er morgen avond/nacht.

Deed mijn opa weer egoistisch, mijn opa zei dus Bob is morgen vrij ik zeg ja. Me neefje van 7 die is daar niet blij mee. Dus ik zeg maak je maar niet druk we gaan weg hoor. Zegt me opa ja ik moet wel thuis blijven, want als oom thuis komt moet er iemand thuis zijn. Ik doe nu nog normaal tegen hem, maar ik denk dat hij vanaf vrijdag never nooit meer met mij wil praten. En het maakt me niets uit!

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @ Cinneltje, ik wil mijn navelpiercing er liever niet uithalen. Dus ik denk dat ik zo'n flexibele zw.piercing ga kopen. Zien dr wel niet uit :) maar dat kan me niets schelen haha. Ben net zo trots op mijn piercing, wil em dus wel houden.
    Wat ga jij doen als je zwanger bent?

Ik heb vandaag weer een test gedaan (haha hoezo onzeker :)) en gelijk een dikke kruis. Ik snap niet waarom ik zo onzeker blijf. Ik zit de hele avond al naar die test te staren, omdat ik het maar niet kan geloven. Misschien als ik de echo krijg. Dan word het tastbaarder.

Is het bij jullie al aan het onweren? Hier dreigt het al de hele avond maar het zet maar niet door. Zenuwachtig word ik ervan haha.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een vent zeg!
    Mn verbazing stijgt bij elk berichtje van je, echt vreselijk.
    Ik hoop dat jullie snel een eigen plekkie hebben zodat je niet meer daar hoeft te wonen wanneer je terug komt!

16. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    Hallo,
    ik sluit me ook aan bij dit forum. We proberen al meer dan twee jaar zwanger te geraken en ik heb twee miskramen gehad. Deze cyclus eerste iui en ' zit nu te wachten' . De komende dagen is het ofwel ongesteld, ofwel over tijd. Ik word gek van elk krampje of steekje dat ik voel. Volgens de arts mag ik pas drie weken na de iui gaan testen omdat je anders mschien een positieve test hebt door de pregnyl. Ik lees hier allerlei verschillende verhalen over, wanneer dat uit je lichaam is. Weet iemand hier raad? :rolleyes:

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He hoi allemaal.

Dayenne. als je nou even op buienradar.nl kijkt. Kun je heel mooi zien of die dreigde lucht iets betekent. En of er buien jouw kant opkomen. Kijk dr heel vaak naar. Vooral als ik mijn wasgoed buiten wil hebben.
    Oja, wat betreft je onzekerheid. Ik herken t ook hoor. Pas na de echo werd het pas echt. Helemaal omdat ik het hartje direct zag kloppen. Had toen echt zoiets van JA HIJ DOET UT....:)

Dees. Sterkte met je opa meidie.
    Ik denk aan je. Gedeelde smart...

Leeuw. Tijd om je banner te veranderen meid. Want testen als je zo ongesteld bent haalt ook weinig uit he? ;)

Meiden, check mijn nieuwe blog op mijn hyve. :)
    Is zoohooo lief.

18. Niet meer actief

Ik ga je blog bekijken:D

19. Niet meer actief

Leuke blog Truus, ben ook benieuwd naar je hyve !

20. Niet meer actief

Sorry ik bedoel je pret echo..

Deel Deze Pagina