Voor meer foto's zie mijn hyve. Heej lieverds, ik ga nu even eten maken. Mijn zoon moet ook de fles. (borstvoeding ging niet, wou niet lukken) Pc blijft wel aan hoor. Dus kwebbel maar lekker door. Zo af en toe reageer ik wel.
HHHeeeeyyyy Truuske, Wat een lekker manneke zeg. Nogmaals gefeliciteerd hoor meid. @all: Met mij pappa gaat alles goed hij mag morgen naar huis krijgt ie een katheter voor thuis mee voor 14 dagen en medicijnen om de prostaat te verkleinen. Dat is tot nu toe wat we weten. En ik geloof dat er verders geen onderzoeken meer lopen maar dat weet ik niet zeker.
Haha..geniet lekker van dr bewegingen. Voor je t weet mis je t. En heb je een hele lege flubberige buik. Gelukkig doet ze t goed. Ik hoop dat je met die tips minder last hebt van je bekken. Ik zou zo ook niet weten wat je dr aan kunt doen. Zal een vriendin eens vragen. Die heeft t ook.
En als ik me niet vergis Truus ben jij oficieel de eerste mamma van ons kluppie. Das toch iets om trots op te zijn
Dank je Truus, lief van je. Eet smakelijk alvast. En geef maar een kussie aan Lars van mij. Is Sucre trouwens al langs geweest bij je?
Mijn pappa moest gisteren naar het zieken huis en blijven hij kon niet meer plassen. Dat is er met pap
Oh ja tuurlijk dom van me. Leuk dat ze dan weer langs komt. Doet Lars het verder goed? Met eten en slapen enzo?
Cin, fijn dat paps morgen naar huis mag. Dus het is allemaal te verhelpen? En Sylvia is trouwens de eerste mam van ons cluppie, zij heeft al een zoontje rondlopen hè, haha.. Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor Cin Truus, echt jullie zoontje is zo prachtig. Ben super blij voor jullie! En ik zei toch een jochie
Wat hebben jullie een lekker mannetje truus echt iets op trots op te zijn! Die hebben jullie goed in elkaar geknutseld haha @sas sorry ik hou t ff niet meer bij maar in welke ronde zitten jullie nu? Ik ga ook weer ongi worden ik baal er zo van! Bah!
Ow ok sorry maar ik dacht dat truus er eerder was dan sylvia of ik herinner het me verkeerd kan ook hoor hihihihihi
Meiden. Ik vind t fijn te horen dat jullie ons zoontje prachtig vinden. Maar moet ik jullie nu verlaten? aangezien ik nu even niet zwanger wil worden....niet zwanger ben etc etc?
Nee Truus niet weggaan . Je MOET zelfs blijven, of je nu wilt of niet . Nee hoor meid, ik kan echt niet meer zonder je. Heb je retegemist die paar dagen dat je er niet was.
Cinneltje, truus is wel als eerst bevallen zeg maar. Maar Sylvia heeft al een kleine rondlopen al een paarjaartjes, zij is nu zwanger van de tweede. Snappie Shady, waarom denk je dat je ongi word?
NEEE Truuske niet weg gaan hoor ik kan niet zonder je goede adviezen hoor. En als wij dalijk allemaal zwanger zijn of bevallen ben jij een doorgewinterde mamma en kunnen we ALLES aan je vragen. Even voor de duidelijk kan ook niet zonder de andere meisjes hoor