Nouw gelukkig maar meiden. Daar ben ik blij van om te horen. Jeetje Cinn. Dat zal schrikken geweest zijn. Kan hij nu wel weer urineren?
Dat zal wel maar voorlopig moet die een katheter in weet eigenlijk niet precies waarom maar ik dacht omdat het anders te snel gaat en dan raken de nieren van slag. En hij heeft nu nog een infuus met vocht omdat op peil te houden......War eruit gaat mot er ook weer in
Ja z'n prostaat was te groot (en die drukte de plasbuis dicht) dat schijnt een ouderdomskwaal te zijn en dus vaker voor te komen
Heee Truus! Wat een prachtige zoon hebben jullie Oei nu ben ik de volgende he? Maar je mag niet weggaan bij ons hoor! Ben er eindelijk weer. De helemiddag heeft verder internet plat geleggen Dus mocht ik weg vallen dan weten jullie waarom Ow ja ook gaan we om 20:00 uur naar mijn schoonzus. Maar morgen ben ik er weer en tot 20:00 uur natuurlijk
hey dames. truus: een prachtige zoon heb je ga er lekker van genieten. hoe is het met iedereen? liefs
Jeetje Anja, alweer 17 weekjes zwanger wat gaat dat snel! Is er al een buik foto van jou te zien ergens Shady, ik heb net op tempoteam site gekeken, maar niks gevonden .. En goed nieuws contact tussen mij en me beste vriend begint echt ergens op te lijken. We hadden vrijdags afgesproken, maar ging niet door helaas, maar we smsen wel veel. Ben er echt blij mee !
Meiden het is dinsdagavond dus.............. bowlingavond...................Ik ben er weer weg van. Fijne avond en een dikke knuf voor iedereen. En een aai over Lars zijn bolleke.
hey hey ik heb het geprobeerd maar lukt met echt niet. ik snap er niks van. sorry. ikdus: alles goed xx
Meiden weten jullie iets over uitvaartverzekeringen? Wij hebben er nog geen, en we willen er zo snel mogelijk 1 afsluiten. Zijn alle uitvaartverzekeraren hetzelfde of is de 1 beter dan de andere? Ik zit zelf te kijken bij Lavida..vind ik er wel goed uitzien. Iemand ervaring mee?
Dan maar op je hyves plaatsen hoor Anja haha ! Jaa, met mij is alles goed. Ik krijg alleen wel de enegriep naar de andere geloof ik, dat is wel beetje jammer. En hoe is het met jou?