Jaa supermooi de echo Anja. En inderdaad je buik begint ergens op te lijken. Dat word vast een jochie ook hahaha.
He meiden. Ik heb een blogje namens Lars geschreven. Willen jullie even lezen? Anja. Schitternd buikje meid. Zal mij benieuwen wat daar in zit. Ik voorspel niet meer...heb t toch mis. Haha. Zelfs mijn eigen had ik mis. Nee ik waag me daar niet meer aan.
ik heb net ff heerlijk zitten janken maar nu ben ik er weer. Ik merk het met het afvegen dat in ongi ga worden ik baal als een malle!
@Truus ik heb gelijk gereageerd. Wat een super lief berichtje zeg! Ik ga nu weer verder foto's kijken . @Shady dikke knuffel van mij! Wat ontzettend kl*te weer . Kom op he meis! Op naar de volgende ronde. Ook voor jou is een wondertje weggelegd ook al geloof je dat misschien niet. Huil maar even flink, dat lucht op. Nogmaals een dikke knuffel van mij.
Verdikkie rotinternet. Nu kan ik de foto's van Lars niet bekijken...Nouja ik probeer het morgen weer..
Super lief dayenne dank je wel. Maar mn geduld is echt op lijkt t wel ik weet ook niet meer waar ik de moed en de positiviteit vandaan moet halen. Ik hoop zo dat ze ons kunnen helpen 13okt! @truus ik heb je blog meteen gelezen en een berichtje geplaatst. @anja lekker buikie heb je hoor!
Shady ik snap het hoor. Vind het super kl*te voor je. Kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit. Tis toch ook k*t! Je wilt zo graag een wondertje, en dan moet je zo lang wachten. Tis gewoon niet eerlijk. Ik hoop echt van harte dat ze je kunnen helpen de 13e. Nouja, eigenlijk hoop ik gewoon dat je snel zwanger bent!
Jullie zijn lief. Heb dr tranen van. Tja, hormonen he....jank heel snel nu. Haha. Lieve shady. Dikke knuffel voor jou meid. Wat is t telkens toch weer balen he. Lieverd ik hoop ook dat jullie met een beetje hulp heel snel zwanger worden. De wolk moet weer gevuld worden hoor. Had vandaag nog een berichtje van sucre gehad. Rome is geweldig. Alleen een romeintje zit dr niet in. Ze lijdt namelijk onder de gevolgen van een schimmelinfectie. Dus jullie snappen wel dat ze gigantisch baalt.
Jullie zijn echt lief! Ik zit al helemaal te rekenen dat ik de 13e nog voor mn ei zit dus dat ik hoop dat ze me voor die tijd kunnenheloen maar ik weet dat dta ijdele hoop is want t zal vast veel langer duren. Ik ben ook evht bang om naar de gyn te gaan ik ben daar nog nooit geweest en weet ook totaal niet wat ik kan verwachten. Jeetje wat balen voor sucre! Doet dat zeer een schimmel infectie?
Nee hoor eenb schimmel infectie doet niet zeer. Het jeukt alleen als een tierelier dan van onder. Je vagina zeg maar. Je hebt dan telkens de neiging om te gaan fietsen en dan met je ... over de zadel heen en weer te gaan. GEK word je dr van. Zoals je wel leest...ik heb ervaring.
Ik weet dat het niet grappig is maaar ik moet wel heel hard lachen om je omschrijving haha. Maar hoe krijg je dat dan? En hoe gaat dat weer weg?
Nee hoor hoef het nu niet meer te verwerken. Maar als ik al vaginale schimmel hoor....staan bij mnij de haren al omhoog. Heb dan al de neiging om mijn fiets uit de schuur te pakken. Haha. Ja hoe je t krijgt weet ik eigenlijk niet. Gewoon een moment van zwakte denk ik. Je kunt t wel sneller krijgen als je een anti biotica kuur heb gehad vooor een blaasontsteking. Van de huisarts kun je dan 1 pilletje krijgen, en daarmee is t heel snel weer over hoor.
Ow oke ik krijg nu een heel vies beeld voor me eendoos vol met groen/witte schimmel net als op een brood zeg maar haha
Zeg lieverds, wij gaan naar bed. Aangezien zoontje lief ons om 1 uur weer wakker maakt. Nog even washandjes koelen (voor de stuwing AUWEEEE) en dan lekker slapen. Spreek jullie morgen hopelijk wel weer. DOei doei
Hahaha Truus. Ik zie jou al helemaal wanhopig op die fiets zitten . Hee meiden ik ga slapen. Ik slaap heel slecht laatste tijd. Ga maar proberen met voedingskussen te slapen. Hopelijk helpt dat. Trusten meiden en allemaal een knuffel van mij.