Nouwwwww wat kan ik toch goed uitleggen. Zo klopt t precies... Van die witte groenige pluizerige nou ja.....dattu dus.
Ennuh geef zn papa maar een hand ofzo van me want hijn is vast niet gediend van een kus van een vreemde vrouw haha.
Ik ga ook mn mandje opzoeken. Morgen ben ik er denk ik niet of heel laat want mn beste vriendinnetje komt morgen voor 1maandje terug uit curacao. Kus
hallo allereerst truus je hebt een prachtige zoon ! ikdus ik heb idd al een zoontje tibo van bijna 5 rondloppen maar ik denk dat ze hier willen bedoelen van de zwangere dames nu is truus wel de eerste he sas ik hoop dat de ovutestjes je wat kunnen helpen en sucre heeft weer eens tref gaat ze op vacantie lekker genieten heeft ze een schimmelinfectie is dat even balen zeg met mij gaat alles goed hoor al ben ik deze morgen toch weer zo misselijk mijn maag draaid onderste boven nog een tweetal maandjes en dan mag ik mijn meisje ook in de armen sluiten groetjes sylvia
ik ben blij juist van die scimmel bijna verlost te zijn en man lief ook Tja het is besmettelijk heb 3 vaginale pillen gekregen en een zalfje . Mannejte ook een zalfje alleen schaamt hij zich denk een beetje ervoor hahaha. Maar goed nu iedereen een hele goede morgen wensen hopelijk klaart het weer op . wil nog ff shoppen . Heb het ook al 1 week koud brrr dus dat word dalijk nog wat vd winter. Heb nog steeds steken in me buik dnek vd spanning maak mezelf te druk. Over 6 dagen weten we meer . groetjes en fijne dag allemaal en tot lees
Wat zijn jullie toch een stel lieverds Hoe gaat het met jullie. Hier alles goed. Heb heerlijk geslapen vannacht en dan kan ik er weer lekker een dag tegen Wel was ik om 9 uur wakker omdat ons ventje met alle kracht die hij had lekker lag te spelen in mijn buik wel een heerlijk gevoel maar slapen lukt dan niet meer ben er dus maar uit gegaan.
Hoi hoi allemaal, @Wendy....Ik heb ook gestemd hoor. @Truus......Ga jij Lars ook als baby van de maand op geven Dan stem ik zeker op Lars.
Hoi meiden! Hoe gaat het hier? Nieuwe zwangeren? Ik hoop het! Rome is super hoor, mijn neus is al verbrand door het heerlijke zonnetje en de stad zelf is super! We logeren nog steeds bij de oom en tante van Mark en gaan vrijdag naar een camping bij Assisi. Ik heb helaas al enkele dagen een vaginale schimmel, ben dus erg verdrietig, we hadden echt gehoopt op een made-in-italy-beeb. Helaas. We gaan dus toch gewoon voor een gezonde Hollander als we thuis komen...
Ah, ik lees net dat jullie alles al weten over mijn schimmeltje. Deze is alleen heel erg pijnlijk, heb het nog nooit zo erg gehad. Het voelt alsof mijn schaamlippen zo groot zijn als aardbeien en het klopt de hele tijd en het doet gewoon echt veel pijn. En ja, wat eruit komt.. Hihi, zo, nu kunnen jullie lekker meegenieten met mijn pijntjes. IK MIS JULLIE! Kus van mij