@ Yenne Ja ik kan daar ook helemaal gek van worden hoor als ik de hele dag thuis moet zitten alleen. Super man dat je nieuwe meubels hebt besteld en wat een lekker prijs! @ Senna jij ook bedankt voor het stemmen en ik hoop voor je dat het klussen geholpen heeft @ de rest hoe gaat het met jullie? Hehe eindelijke weer internet. Gisteravond deed hij het niet en na het zwemmen was ik te moe om te kijken haha. Het zwemmen was weer heerlijk en het fijne ervan is dat ik da nheerlijk moe ben en altijd goed slaap. Moet maar iedere dag gaan zwemmen Ons ventje in mijn buik is wel heel erg druk de laatste dagen. Dat is echt genieten. Al moet hij me soms wel even laten slapen hoor Vanavond moeten we op verjaardag bij de opa van Bart en morgen avond hebben we feest want dan wordt mijn tante 50! Pfff zo vermoeiend. We hangen van feestjes aan elkaar. En enige voordeel is dat je dan lekker zonder schaamte nieuwe kleren mag kopen en dat heb ik dus ook gedaan en nieuwe laarzen
Goedemorgen meiden ! Senna, hoop dat het geklus is gelukt Cin, was je even helemaal alleen Dayenne, leuk hoor voor zo weinig geld Wendy, jij hebt dus heerlijk geslapen, gelukkig maar Shady, fijn dat je buikpijn al minder is !
Goedemorgen lieve meiden! @Shady fijn meid dat je je wat beter voelt! Dat heb je wel verdiend hoor, die nieuwe jas en nagels . @Wennie hmm zwemmen lijkt me ook heerlijk. Ik ben alleen te lui om naar het zwembad te gaan haha. Maar vanavond heb ik zwyoga voor de 1e keer! Lijkt me ook heerlijk . Nou ik ga maar even eten en dan huishouden doen *blegh*. Vanmiddag kadootje halen voor mijn mams, die wordt morgen 45. We hebben al een verrassing voor haar, volgende week mag ze mee met de gratis echo. Dat wordt genieten voor dr! Ze weet nog van niks, we hebben alleen gezegd dat ze met ons mee moet naar Eindhoven. Nu is ze heel zenuwachtig haha. @Iedereen fijne dag vandaag!
Oh ik woon in Arnhem haha. We moeten best een eind reizen maar dat hadden we wel over voor een gratis echo . Grappig dat je daar vlakbij woont! Dan ben ik vlak bij je volgende week. Apart idee he haha.
Heb 2 leuke foto's op hyve geplaatst. Dus als je mij met m'n zoontje zien wilt...moet je ffies kiekuh. Hoe is t met jou? Wanneer hebben jullie de echo?
Leuk . Ik ga zo gelijk spieken! Met mij gaat het goed hoor. Lekker een rustig dagje vandaag. 10 oktober hebben we de echo. Om 11u. Nog 1 weekje wachten! Heb er zo'n zin in . Eindelijk weer onze kleine meid zien.
Leuke foto's . Vooral die van jou en Lars, echt super lief! En wat lijkt hij op jou zeg . Echt sprekend. Mooi om te zien!
Ow ja dayenne ik was nog vergeten te reageren op je bericht van gisteren. Maar ik snap je frustratie! Ik zie ook niet echt het nut van een scooter het lijkt me niet dat ie je daarop naar het zkh gaat brengen als je weeen hebt! Ik hoop datjullie eruit komen. En dat van die meubels is helemaal top! Ik ben benieuwd hoe je dat yoga vind! @wendy dat lijkt me idd lekker dat zwemmen ik word daar ook altijd heel erg loom van! @truus natuurlijk zijn we je niet vergeten gekkie! Ik heb echt een super leuk boek gekocht! Ik ben alleen bang dat ik m vanavod al uit heb! Het heet: Leven achter de tralies wheelen en dealen in de gevangenis van George van ijk. Hij komt ook uit hilversum(ik heb daar 23jaar gewoond) en ik ken m al mn hele leven nu heeft ie een boek geschrebven over zn leven. Ik vind het echt een goed boek ondanks dat daar alle gruwelijke dingen in staan die hij gedaan heeft.
Hoi hoi ! Truus, tuurlijk zijn wij jou niet vergeten ! Dayenne, 10 oktober wat een stomme dag. Dan is mijn oompie jarig, en mijn ex zit dan lekker bij mijn mijn oom en tante en hun kids. En ik zit hier zielug in holland hahaha. Moet echt weer klagen over me ex hoor, wat een gruwelijke schijthekel heb ik aan dat joch ! Ik sms hem heel netjes Hey Bob van harte gefeliciteerd met je vader. Zou je even je vaders nummer door kunnen sturen naar mij? Groetjes Desiree. Ik krijg gewoon geen reactie ! Zit ik te msnen met me tante en word ze opeens gebelt door hem . Over 10 oktober of ze hem dan kunnen halen.. Dan word je toch echt boos hè. ^@#$¡!
Truus.. Dayenne heeft gelijk, wat lijkt Lars op jou zeg. Het is toch zo een prachtig ventje *zwijmel*
Meiden ik ben zo weg naar zwyoga. Maar heb slecht nieuws, mijn moeder heeft weer een zelfmoordpoging gedaan gister. Ze is gelukkig weer uit het ziekenhuis, en is nu op weg naar een soort van rusthuis hier in Arnhem. Daar blijft ze in ieder geval tot maandag. Morgen ga ik even langs. Ben blij dat ze zo dichtbij zit.... Ben heel erg geschrokken en ook verdrietig. Maar ik ben blij dat haar poging (weer) is mislukt. Pff na 3 keer heb ik gelukkig nog steeds mijn moeder.. Ik update jullie vanavond of morgen wel weer....moet nu gaan. Doei lieverds, fijne avond!
Jeetje dayenne wat een rotnieuws zeg Gelukkig is ze er nog, nu maar hopen dat het binnenkort beter gaat. Een dikke knuffel voor jou! Truus, natuurlijk vergeten we je niet hoor! Staan de foto's ook hier in je album?