@Yenne wat een vreselijk rot nieuws. Sterkte @ Saskia mooie eerste cyclus en succes in ronde 2 @ dees exen ppffffff........... Wat een eikel he!
Volgens mij klopt het zinnetje "i dont have exboyfriends only big mistakes" in dit geval hahaha. Wat is het trouwens rustig de laatste dagen, zo zie je maar weer wie hier de sfeer goed houd he Truusje, oppermoeke
hallo goeie avond allemaal truus kan je de link naar je hyves eens plaatsen want ik weet niet hoe te gaan zoeken en aan iedreen een heel fijn weekend
jij ook een fijn weekend gewenst. hopen op droog en warmer weer maar het zal wel bank hangen worden met een dekentje.
Truus wat een wolk van een zoon hebben jullie. En NEE we zijn je echt niet vergeten hoor. Goedeavond allemaal
Hay meiden! Ben nu lekker oppassen en ga straks weer eens stappen. Voel me echt weer zo een tiener die heel het weekend stapt
hoe oud / jong ben jij dan ikdus ? Pff ik wou dat me ongie nu al kwam die buikpijn is echt niet leuk meer
ik ben 20 haha dus nog lekker jong. Ik had afgesproken met mijzelf niet elk weekend te stappen haha. Rot hoor je buikpijn. Want je kan echt niet zwanger zijn deze ronde toch?
Leuk toch ikdus lekker opstap. Dayenne dikke knuf voor jou meid. Meiden ik ga verder panicroom kijken misschien tot latersss
moet toch genieten van het leven hè cinneltje! Jeetje wat irritant dat vuurwerk! Is toch nog geen oud en nieuw, dat er die 10 duizend klappers komen.
He meiden Dank jullie wel allemaal. Ik zit er een beetje doorheen. Dus ik ga zo even met vriendlief (die komt zo thuis) wandelen en frietjes halen. Yoga ging goed, was leuk en fijn. De mensen waren wel allemaal in de 30, maar ach het zag er gezellig uit. Was wel te laat (brug stond vast) en daardoor deed die vrouw een beetje lullig. Vond ik echt niet kunnen maar goed ik laat haar maar. Ik zit daar voor mezelf en niet voor haar . Allemaal een dikke knuffel van mij en bedankt voor jullie steun.