Ja dat lijkt dr op. Ik dacht dat jij ook al weg was...maar gelukkig nog niet. He, ik ga lars even voeden en dan kom ik zo weer trug hoor.
Goedenavond dames! Wanneer komen er weer nieuwe foto's in je album Truus? Ik ben heel erg benieuwd naar Lars!
Ja dat doet hij zeker. Gelukkig maar. Hij moet ook niet afvallen. Dat zou betekenen dat hij niet genoeg voeding krijgt. Een beetje pokon door de voeding doet wonderen hoor. Groeien ze goed op.
Dankje Sas jullie zijn lief. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu even niet in de stemming ben om veel te reageren. Maar ik denk aan jullie hoor
Goeiemorgen, Sorry Truus ik was een film gaan kijken. En daarna nog een en daarna Veldhuis en Kemper. Maar die heb ik niet afgezien werd wakker op de bank met Norah Jones. Met me pa gaat het goed hoor. Moet medicijntjes slikken en met dat ding rondlopen. Vanavond heb ik een afscheidsetentje van me baas. We gaan ergens wokken.
Goedemorgen meiden ! Lekker weertje hè ? Cinneltje, veel plezier bij het afscheidsetentje ! Wen, hoe is het nu? Truus, hoe was het vanacht met onze kleine prins Heb je trouwens het oei ik groei (zo iets )boekje? Hier ben ik heel moe ! Vanacht weer wezen stappen, was half 6 thuis. Maar heb het wel echt super naar me zin gehad !
Goedemiddag meiden! Hoe is het hier? Met mij gaat het goed alleen shady is zo zielig ik denk dat ze haar staart gekneusd of gebroken heeft dus we moeten morgen ff naar de dierenarts. Normaal kwispelt ze de hele dag en maar nu hangt haar staart naar beneden en piept ze als ze m omhoog moet doen echt zielig. Ik moet vanmiddag ook naar een verjaardag want mn nihtjr is vrijdag 8 geworden en dan is het weekend alweer voorbij
Wat is t hier tegenwoordig rustig. Hoe komt dat? Shady, laat je even weten als je met shady bij de dierenarts bent geweest? *zucht ik verveel me* *beide mannen liggen te maffen....*
Heej Yenne, Als we dat nou eens hadden geweten dat we ieders alleen zijn. Dan hadden we wel wat kunnen afspreken.