Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik denk dat het wel mee zal vallen de kleinte het 81 vierkante meters ;)
    Geen idee hoe groot dat dan is maar goed haha. Volgens vriendlief wel groot genoeg..

Jaa arme hij hè stoppen met roken. Hij mag toch ook wel iets doen voor een beeb.. Als ik zwanger ben mag hij weer roken op zijn werk. Ik heb er toch geen last van:)

Als het lang zou duren voor we iets konden vinden hoopte ik wel even met mams en haar vriend + zijn kids mee te kunnen op vakantie. Maar dat kan niet.

Maarja als het lang duurt ga ik toch liever werken :) Bij Shady hebben ze iemand nodig en hier in Almere ook voor huishoudelijk hulp dus..

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    En zo zou jij nog mooi even wat extra geld kunnen sparen. Voor meubeltjes enzo. Want op sinasappelkissies zitten is ook niet erg comfi.

3. Niet meer actief

Het is gemeubileerd, dus dat scheelt al een heleboel :)

We gaan alleen een grote HDMI scherm halen, ik spaar voor beeb meubels.

Ik denk dat ik ook mijn buurjongen even ga vragen of hij mij wilt helpen om briefjes te maken ofzo, hij kent namelijk Spaans. En misschien ga ik wel zelfstandig huizen schoonmaken.. Of mag zoiets niet zwart :)

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat mag volgens mij wel
    Dat doet een kennis van ons ook ;)

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Had even mams aan de telefoon.

Zwart werken mag nooit. Maar wat niet weet dat niet deert. ;)

O, maar dat scheelt al een hele hoop joh, dat ie al gemeubeleerd is. Kun je dr dus zo in. Desnoods een ander matras in bed. En klaar is klara.

6. Niet meer actief

Nou echt geen ander matras hoor, ik neem mijn eigen bed mee.
    Ben toch niet gek, heeft vriendlief hard aangewerkt. En dan gaan mensen die op vakantie daar komen er in slapen no f*cking way ;)

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    uhm begrijpen we mekaar nu verkeerd?

8. Niet meer actief

uhh ik denk het wel ja haha.

Jij hebt het over in dat bed slapen die daar al staat, met alleen nieuwe matras er in ?

En ik wil eigen bed mee nemen ?

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja precies ja.

We bedoelen wel t zelfde. NIET OP DAT GEBRUIKT MATRAS SLAPEN>!

Wie weet wat daar allemaal op is gebeurt. BAH

Inderdaad jullie eigen bedje mee. En al helemaal als vriendlief die zelf heeft gemaakt.

Ben dr zo weer. pc doet raar. start m ff opnieuw op.
    NIET WEGLOPEN!

10. Niet meer actief

Jaaa bah, ik vind het ook zo vies in de hotelbedden etc kan er niet tegen maar moet soms wel he haha.

Ik blijf wel eventjes wachten op je hoor Truusje :D

Ik weet trouwens niet of het huis gemeubileerd is eigenlijk. Maar bijna elk huur huis gemeubileerd, heb er wel hoop in dat het gemeubileerd is. Hoor het morgen wel :D

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ben nog niet weg. Ben namelijk even mijn c schijf aant opschonen. Daarna ff opnieuw opstarten.

12. Niet meer actief

Wauw volgens mij heb ik echt het goede nummer aan mijn vriend gegeven voor appartementen.

Die vrouw van het kantoor was zo vriendelijk om even te bellen dat ze nog een appartement heeft :)

13. Niet meer actief

Doe dat Truusje :D

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Joh echt waar?
    Nou das nou eens mooi. O, dan duurt t niet lang met jullie. Zo vinden jullie snel een huisje.

Geweldig he, zo'n hulpie.

15. Niet meer actief

Ik hoop het wel ja.
    Lukt het een beetje het opschonen van je C schijf?

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja lukt best. Ik hoef niks te doen. :)

Duurt wel erg lang hoor.
    Moet m morgen ook maar eens opnieuw defragmenteren. Hij is nu zo sloom. Tegen de tijd dat ik weer forumscherm heb na t posten. Heb jij ook alweer gepost. Echt zwaar irritant dit.

17. Niet meer actief

Hahaha, wat is defragmenteren nou weer?

Ik formateerde altijd mijn pc als ik vond dat er iets mis mee was. Maar ik heb nu geen windows vista cd anders deed ik het graag nog eens ..

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Als je iets opslaat op je pc. Dan pakt de pc een willekeurige ruimte op je harde schijf. Met defragmenteren plaatst hij alle dingen op harde schijf achter mekaar, zodat er weer meer vrije schijfruimte ontstaat. Snap je?

Formateren doe ik nooit. Weet ook niet wat dat is.
    Ik doe dus alleen schijfopruimen en defragmenteren.

19. Niet meer actief

Formateren is alles wissen eigenlijk behalve wat je op je back up schijf plaatst ofzo.

Maar ik snap je, veel succes ermee jij lieve dan ik :D

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ben dr weer heur.

Moest ook gelijk 6 updates installeren.
    Pff. Als je t 1 tochook hebt, komt t ander dr weer achteraan.

Maar goed, ik ben dr weer. En volgens mij is t nu wel al veel beter.

Dr ligt me iets van bij, dat we vroeger op school ook wel formateren deden (goeie zin?) Maar deden we met de ouderwetse floppy's volgens mij.
    Nou ja maakt ook niet uit. Ik ben dr weer. En mijn pc is al weer stukken sneller.

Met de ccleaner verwijder ik alle cookies. Zodat je ook weer meer ruimte maakt op je c schijf.
    Snap je me nog of ben ik nu wel weer hgeel erg onduidlijk....

Deel Deze Pagina