Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hey meiden...

Even klagen hoor want heb ineens een dikke pukkel op mijn kin, doet MEGA zeer.
    Heb de afgelopen dagen ineens pukkels NOOOOOOOIIIITT gehad vroeger, maf hoor.
    Maar ja niet gewenst want ga dit weekend lekker weg met vrienden en vriendinnen en natuurlijk manlief naar Kochum in duitsland, vrijdagmorgen vertrekken we en dan maandagmiddag pas terug, heb er veel zin in.
    Hopelijk vrijdagmorgen voor vertrek een positieve test i hope so, heb al lang genoeg gewacht nu dacht ik zo, ARGH wat een spanning.....

2. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    pukkels :( niet plezant natuurlijk
    maar zullen helpen mee duimen voor een positieve test ;)

groetjes

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    O ja en echt sinds gisteren een BAD HAIR day :evil:
    Had stekeltjes en laat het groeien, gaat al erg hard hoor, maar sinds gisteren wil het totaal NIET meer zitten zoals ik wil, Pffffffff ;)

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    HMMM VERVELEND
    meschien wat lak of gel gebruiken kan helpen ;)

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    :D

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Alle nieuwe meiden welkom en succes met zwanger worden. Hopelijk snel een positieve test, al geld dit voor iedereen hier!

Ik heb de griep sinds zaterdag...voel me echt belabberd! Ben wel op mijn werk nu, maar denk dat ik maar een half dagje ga werken...heb denk ik ook een beetje verhoging!

Wen vervelend je stuitje...! Beterschap

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Brenda beterschap !

8. Hoi allemaal.. ik typ het hier maar even, we zijn vandaag weer bij de gyn geweest en slechte uitslagen gehad. Bij mijn man is geen enkele zaadcel gevonden. Dus nu moeten we nog een keertje zaad inleveren en over een maand weer terug.
    Flink balen natuurlijk.. niet eens 1 zaadcel.. :( .. bij mij was alles wel heel goed. Dus ik hoop en duim dat de uitslag volgende keer beter is!

Ik heb helaas niet zoveel tijd om van alles bij te lezen, zo nu en dan kijk ik even maar geen puf om te reageren. Ik loop ook bij de psychiater want ik zit er zo doorheen. :(

Ik hoop dat het met jullie goed gaat allemaal! Ik denk aan jullie lieve meiden.

Liefs

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat meen je niet Dees :(
    Heeft hij iets gebruikt ofzo, zeep of glijmiddel ofzo?

Dikke knuffel Dees

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Brenda beterschap!

Hier is ik weer. typ niet erg snel want ik lig op mijn zij haha ;)

11. Zeep? Glijmiddel? Voor de zaadlozing bedoel je? Nee helemaal niet glijmiddel gebruiken we sowiezo nooit.
    Hoe is het met jou nu Dees werk je nog steeds bij dat schoonmaakbedrijf?

Brenda brr balen de griep, snel weer beter worden he!

12. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    das natuurlijk minder leuk nieuws ik hoop dat jullie volgende keer meer geluk hebben ;)

groetjes

13. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey dees wat balen zeg! Is het mogelijk dat er de volgende keer wel zaadcellen gevonden worden? Als dat zo is dan hoop ik echt dat dat het geval is! Ik hoop ook dat je een beetje uit je dal kan komen met behulp van je psychiater en medicatie eventueel. Dikke kus voor jou.

@mystic sun dat doet zeer he als er een 2e hoofd uit je hoofd groeit! En die dingen komen altijd als het net niet uit komt maar ja aan de andere kant wanneer komt het dan wel goed uit?! Ik hoop wel dat je een positieve test hebt aan het einde van de week!

@brenda beterschap!

@wendy voel je je al iets beter of is het nog steeds knudde? Morgen ben je getuige he? Heb je er zin in?

@ikdus HOI!

Mn moeder is vandaag voor mem naar de sexshop geweest met haar scootmobiel haha. Ik eilde het spel ultiem verlangen hebben maar die winkel was helemaal aan de andere kant van hilversum dus is mn moeder ff geweest haha. Ze zei dat ze haar ogen uit gekeken heeft haha echt cool! Ik hoop alleen dat het spel ook leuk is ik moet t nog ff gaan bekijken

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dees, shit zeg ik weet echt niet wat ik moet zeggen.
    Ik hoop zo dat de volgende maand betere uitslag is voor je mannetje :( . Is er niet iets anders waar het aan kan liggen? Hebben jullie even een beetje sex gehad om hem te helpen ofzo? Of oraal :eek: ?
    Ik duim me nu echt rot voor je meid !

Schoonmaak bedrijf heeft niets van zich laten horen meer, ben blij toe eigenlijk ! 40 uur per week werken is echt te veel met me thuis studie.
    Echt maximaal 32 uur !

Shady, heb me echt rot gelachen erom ahhaha, geweldig gewoon :)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee shady!

Hier is het nog steeds zwaar knudde. Ik lig de hele dag. Morgen ga ik even naar het gemeentehuis om te getuigen en daarna ga ik naar huis. Ik vind het heeel erg het is mijn beste vriendin maar ze begrijpt het gelukkig wel.

Ze snapt ook wel dat als ik niet kan zitten dat ik dan niet kan blijven bij een avond vullend dinner :D

Hee dat spel heb ik volgens mij ook....zal eens in de kast kijken. momentje

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wendy, fijn dat je beste vriendin het begrijpt.
    Wel balen hoor, knuffel !

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    shady wel lief van dr dat ze dat voor je doet.

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja echt he dat zullen niet veel moeders doen denk ik maar er zullen ook niet veel dochters zijn die aan hun moeder vragen om naar de sexwinkel te gaan haha.

En... Heb je m Wendy? Is het een leuk spel? Wat balen dat je er niet de hele dag bij kanzijn! Maar wel super tof dat ze je begrijpt!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    shady mijn mama zou dat ook wel doen hoor :) of ze zou eerst in de pabo kijken of ze hem kan bestellen hahah .

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha wat hebben wij toch hippe mama's! Heb je al getest Melanina

Deel Deze Pagina