Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    arme jij :(
    Maar wel leuk dat het spel zo goed bevallen is :)

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeiemoggel

3. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    GOEIE MORGEN ALLEMAAL

leuke shady dat je er zo wat spanning in kunnen brengen ivm spelletje
    we hebben hier ook zo van die leuke spelletjes al komen die niet zo vaak uit de kast ;)

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    goeie morgen meiden,

hoe gaat het met iedereen
    ben een weekje thuis met ziekteverlof
    is helemaal niet leuk
    ondertussen kan ik verder werk zoeken
    veel liefs
    x

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemorgen meiden!

@Dees ach nee dat meen je niet :(. Wat verschrikkelijk voor jullie :(. Goh, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het echt heel erg! Ik hoop zo erg dat de volgende uitslag wel goed is. Ik duim keihard voor je lieverd!

@Truus haha meid ik ben nu al flieft op mijn dochter. Kun je nagaan. Is dus niks geks aan. Ik word sowieso snel flieft op baby's, en al helemaal als het mijn eigen beeb is :).

@Shady stoere mam heb je! Haha mijn moeder zou dat nooit durven. Kan op zich wel met dr praten over vanalles, alleen ikzelf vind dat een beetje raar. Ze is zaterdag 45 geworden :D. Jong he?

@Brenda beterschap!

@Nieuwe meiden, welkom en gezellig dat jullie mee komen kletsen!

@Kitty hee meid! Aaah jij ook al ziek. Bah! Beterschap meid! En rust maar lekker uit.

Gister hadden we een crematie van de tante van Alex. Iedereen gaat nu ineens dood :(. Ik hoop dat dit voorlopig de laatste was...
    Verder begin ik ook ziek te worden :(. En ik kan net als Wendy bijna niks door die isschias. Afwassen gaat nog net (en dan 5 min ofzo) maar nu ook niet meer door die sneeen in mijn hand. En liggen doet pijn, lopen doet pijn en zitten doet pijn. Bah, kan helemaal niks zo.

Sorry voor mijn geklaag :(. Ik moet nog zoveel doen in huis maar ik kan gewoon niks. Hele dag binnen hangen...bah.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahaha Shady :)

Sylvia, dus jij deed ook wel eens zulke spelletjes :)
    Wanneer zien we je bewegende buikkie nou ?

Kitty, heey opzoek naar een nieuwe baan?
    Enne beterschap meid !

Dayenne, mijn mama is lekker jonger, die word 5 december 40 :)
    Maar jeetje het lijkt wel als of iedereen overlijd in jou omgeving, hoop dat inderdaad ook de laatste is !
    En doe maar lekker rustig aan hoor, Alex kan ook dingen in het huishouden doen !
    Ga maar op fysio aandringen, want je kreeg alleen oefeningen mee toch?

7. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ja wij hebben ook zo spelletjes liggen is wel eens leuk hoor ;)

en mijn buikje als je goed ziet kan ik aan de camera niet aan of is er niemand in de buurd die hem snel even kan aangeven
    en als ik de camera klaar zet en wacht op beweging dan is het helemaal zo duidelijk niet of houd ze plotseling op net alsof ze het voeld gek he
    maar ik beloof mijn best te doen hoor ;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha leuk spel?

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Ikdus, wauw 40! Das inderdaad jong. Heerlijk hoor, jong mama worden.
    Ja Alex zou in theorie iets in het huishouden kunnen doen. Maar dat doet ie niet of nauwelijks. Naar veel aandringen gaat hij mee boodschappen doen, en ruimt hij met mij mee op. Ik ben gister flink boos geworden op hem en hij lijkt het nu te begrijpen. Hij vind niet dat ik het moet doen hoor! Nee dat is het niet. Maar hij wilt het zelf gewoon niet doen. En ja, iemand moet het doen he...
    En fysio krijg ik niet :(. De vlos zei dat het toch niet zou helpen omdat het toch niet minder wordt. Dus kan ik net zo goed niet gaan. Ze heeft wel wat tips meegegeven. Af en toe een vuist onder mijn billen leggen en dan erop gaan zitten. Of dat Alex een vuist in mijn bil/onderrug duwt. Het neemt eventjes de scherpe pijn weg. Is wel fijn! Helaas kan ik dat niet de hele dag doen.

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ben echt op zoek naar een andere baan, zou graag iets op een kantoor gaan doen, maar omdat ik daar geen ervaring in heb, geraak ik maar moeilijk aan werk, heb altijd horeca gedaan en daar willen ze mij terug in zetten omdat ik zoveel ervaring heb,
    maar weet je het is goed dat ik met wat anders bezig ben, dan ben ik tenminste niet aan baby's aan het denken dat is ook beter denk ik
    x

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou Kitty, we kunnen elkaar de hand schudden, ik vind ook niet makkelijk werk.
    Ik ben tot nu toe bij alles geweigerd :(
    Ik zal voor je duimen dat je snel een kantoor baan kan krijgen ! En het is inderdaad wel even andere afleiding, hopelijk word je hierdoor weer snel zwanger !

Dayenne, het is toch raar hoe wij vrouwen eigenlijk zijn hè.. Misschien moeten we maar meer gaan doen zoals vele mannen doen :)

En balen dat fysio niets zal helpen !
    Word het niet lastig om stage te zoeken nu dan?

12. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Hallo dames hoe is het hier.

Voor alle dames die ziek zijn beterschap wendy en dayenne balen zeg ik hoop dat jullie weer gauw op de been zijn.

Truus wat een leuk vriendinnetje heeft lars en ik hoop ook dat jullie gauw een beetje een ritme kunnen vinden samen ;)

Desiree jeetje meid wat balen ik hoop zo voor jullie dat het volgende keer beter is en dat ze jullie kunnen helpen :cry:

Voor de nieuwe dames welkom hier bij de kwebbeltantes :)
    ik snap echt hoe jullie je voelen wachten tja dat is echt niet leuk ik weet er alles van wij zijn nu in ronde 11 en de ene maand is het makkelijker als de andere ik ben vorig jaar september gestopt met de pil en werd pas ongesteld in december dus ja wachten ken ik wel.
    Ik heb de HA ook gevraagt wat er ging gebeuren als het niet zou lukken nou ja als ik geen geduld meer had mocht ik komen maar het eerste wat ze gingen doen was tempraturen nou daar kan ik dus mee beginnen maar heb niet zoveel zin om op mijn vrije dag zovroeg de wekker te zetten dus hebben we ovulatie test gekocht en zijn nu bij dag 5 en nu begint die lekker te verkleuren dus begin vanavond toch maar even met de verleiding en trek ik zo mijn mooie body maar aan :D

Zo weer even bijgekletst ik ga even kira uitlaten tot zo dikke knuf saskia.

13. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hier nog steeds geen nieuws helaas, ik ga wel morgenvroeg weer een poging doen te testen ;)

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jammer Mystic.

Sylvia, heerlijk toch zo een ontdeugende meid haha.

Sas, leuk om weer even van je te lezen.
    Ga jij vanavond maar lekker je ventje verleiden haha.

15. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @ all ja het is zeker een leuk spel maar echt lastig om het spel af te maken want je moet allemaal opdrachten bij elkaar uitvoeren grappige maar ook erotische opdrachten. Dus het is echt een aanrader!

@mystic sun vreemd dat je testen nog steeds negatief zijn! Op welke dag zit je nu?

@kitty beterschap en ik hoop dat je snel werk hebt!

@dayenne je moet alex gewoon een paar klappen geven dat werkt misschien wel haha

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik zal het es proberen....

*yenne loopt naar alex, geeft hem een paar klappen...alex boos en zegt: wat doe je nou? yenne zegt: ja maar..dat moest van shady!*

Nee helpt niet :).

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ow uhm misschien moeten jullie dat spel ook kopen en dan moet je tegen m zeggen dat jullie het gaan spelen als hij consequent mee helpt in het huishouden haha

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    hahahahah :)

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik zit op dag 41 van de cyclus.

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    @mystic sun Ow dat is wel heel lang of zijn al jouw cyclussen zo lang? Ben je al naar de ha geweest?

Deel Deze Pagina