Ik ben echt lui vandaag blehh.. Ik moet me eigenlijk douchen en een beetje klaar maken, om weg te gaan vanavond. Maar ik zit zooooooo enorm lekker
Hey Dames Hoe is het met jullie allemaal? Werd me vanmorgen toch brak wakker...alsof ik hele week aan de drank gezeten heb Heel apart...maar ja
Joehoeee ben er weer.... Was even een wasje vouwen en strijken. Nu wou ik Lars lekker even insmeren en friemelen met m. Maar nu slaapt hij. Zal ik m wakker maken? of lekker slapen laten? MMMM DILEMMA Ow ja, alles goed hier.
Had bij mijn vorige zwangerschappen en voor mijn pilgebruik altijd een cyclus van 27 tot 31 dagen maximaal gehad dus dit is idd en uitzondering Ik ben vorige week vrijdag bij de dokter geweest bloedprikken, afgelopen maandag de uitslag gehad maar was negatief evenals een urinetest die ik daar had gedaan. Wel vorige week vrijdag bij de dokter ook inwendig onderzoek gehad, gevoelige laagliggende baarmoeder die wat was opgezet, maar wat dat nu betekende? Had veel vage krampjes vorige week de hele dagen door maar is nu was afgezakt maar nog wel aanwezig, geen ongigevoel dit voelde anders. Verder gevoelige borsten met meer blauwe aders, witte afscheiding en lage zeurende rugpijn, deze symptomen heb ik al meer dan een dikke week nu, snap er niets meer van... Mijn lichaam voelt zich zwanger maar of het echt nu zo is? Morgenvroeg weet ik meer hopelijk en anders afwachten nog denk ik...
Doe ik dr ook 2 kaarsjes op. We hebben namelijk een klein feestje vanavond. Onze zoon is ALWEER 2 week. Ze worden toch zo snel groot.......nog even en hij gaat t huis alweer uit.
Haha ja nouwwwwww Maaruh..Lekkere brownies meid. Goed gebakken. Mag je vaker doen. Hoest nu met je? Geneest je hand mooi? Ziet de wond er rustig uit? Geen rode randjes ed...?
Fijn dat je het lekker vind. Zaterdag maak ik muffins, dus als je die ook wilt proeven.... Ja wond geneest goed. Beetje rood van binnen maar ik voel dr nauwelijks nog iets van. @Melanina nou meid, ook hier voor jou een lekker brownie *yenne zet een brownie voor melanina's neus*.
Owkee, klinkt goed. Wel zorgen dat de wond schoon blijft hoor. Desnoods een keer in biotex ofzo. Ja muffins lust ik ook wel. Zaterdag ben ik dus wel weer van de partij. Ik heb ook nog wel blauwe muisjes. Die zijn ook wel lekker op muffins. Melania, knuff voor jou meid.