Nou ja, wou net schrijven dat we jou tegenwoordig zo weinig zien. Haaalllllloootjes Cin. Fijn dat je dr weer bent. Hoe is t met je?>
Hooi ja gaat goed hier hoor. En ik ben nogsteeds niet zwanger. Maar met dat mooie weer heb ik niet altijd zin om achter de pc te hangen......... en soms ook weer wel. En als Sterre hier is neemt die mijn pc in beslag dusa vandaar eigenlijk. Enne truus ik vind het van mezelf ook al knap dat ik foto's in me album heb gekregen.
En ik ben lekkers gebleven. Vind t veels te gezellig met jullie. Alleen jammer dat er een aantal verdwenen zijn.
Ik ben ook erg blij dat je gebleven bent. Jaa vind het ook jammer dat er wat zijn verdwenen, ik heb er ook al heel wat van de lijst verwijderd alweer.
Ik weet niet hoe ik dat kaart van ff te pakken kan krijgen weet inmiddels wel hoe je het in moet vullen maar nou nog van de ff site naar me album
Meiden, Ik heb nieuwe foto's van ons beeb z'n kamer in mijn album. Omdat de plank boven de commode nu hangt en de klamboe boven t bedje hangt vond ik wel weer een reden om nieuwe definitieve foto's te plaatsen. In de opening van de klamboe hangt een dromenvanger. (hema)
klik met je rechter muisknop op dat kaartje en dan kopieren. Meestal springt hij dan naar dat gedeelte waar je alles moet invullen, klik dan nogmaals rechter muisknop en kopieren. Open paint druk dan op plakken en dan opslaan.
Ik denk dat je eerst je plaatje (kaartje) van FF moet opslaan in je eigen pc. Dan foto verkleinen hier op de site, en dan plaatsen in je eigen album. Heb ik t goed ofnie Dees?