Ooooh lekker blauwe muisjes! Ik heb ook van die chocoladegevallen....bruin en wit. Van die korrels...Gut hoe noem je die nou. Nouja, die had je net op je brownie. Die kunnen ook wel op de muffins. Ja ik heb de wond goed schoongemaakt met alcoholdoekjes en spoel het nu gewoon paar keer per dag. Het lijkt erop dat het alweer dichtgroeit dus das een goed teken.
Oh jeetje nee ik heb geen idee..... Nee geen hagelslag. Zijn van die grotere rondjes. Zie je ook wel es op softijs.
Chocopepernoten! Ooooooooh ik was die dingen helemaal vergeten . Heerlijk! Heb je de pure al aan Sucre gegeven .
Neeben nu druk doende alles uitzoeken. Heb de envelop al klaar geschreven. Morgen gaan ze op de post. Wildr gezicht zaterdag wel zien als de postbode is geweest bij hun. Ff lars flesje geven hoor.
Ik kom net thuis van mijn ouders. We hebben daar gegeten. De bruiloft was mooi en ik heb genoten dat ik weer even buiten was. Al was het liggend in de auto Nu gaan we lekker slapen. Tot morgen meiden!
Wat fijn wen dat je wel naar de bruiloft geweest bent. Dat zou je vriendin vast heel fijn gevonden hebben. Zow flesje is weer leeg. Hopelijk slaapt hij nu tot half 4. Maar dat zal vast wel niet gebeuren. Het is altijd maar weer afwachten wat de nacht ons weer brengt.
Jeetje moet je niet vreselijk wennen aan die tijden Truus. @Wen fijn dat je toch bent gegaan. Slaap lekker!
Jah moet er heel erg aan wennen. Maar t is net of je niet zo veel slaap nodig bent nu ofzo. Ik bedoelje weet best hoe graag ik slapen mocht, en dat ik dat ook heel goed kon. Nu ben ik bij elk kikje wat hij geeft wakker. En sta ik al naast z'n bed. Gek he? We gaan nu slapen. Tenminste we doeneen poging. Lars heeft de hik. Heel zielig. Hoop dat t snel over is. En dat hij niet z'n fles weer uitspuugt. Nouw trusten en tot morgen.
Goh ja apart is dat. Jij en niet uitslapen. Ik dacht dat dat een ramp zou zijn . Aah arme Lars. Ik hoop dat het snel over is! Geef hem maar een kusje van mij. De arme schat. Lekker slapen Truus. Tot morgen maar weer. Truste!
Ja ik hoop het ook Heb ook last van mijn borsten en af en toe steken Maar dat heb ik bijna elke maand
Welterusten Truus En hopelijk gaat de hik snel over bij Lars @Dayenne Heel veel sterkte met je hand En dat het snel over mag zijn
Fijn dat je genoten hebt van de bruiloft wendy! Shit ik ben te laat voor de brownies dayenne sms me volgende keer ff als je ze weer maakt haha. @truus Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen en dat de hik snel over is bij lars! Ik ga nu slapen. Sweet dreams chickies!
Heb hier af en toe wat steekjes in mijn lies En verder heel zere (.)(.) had ik normaal ook wel, maar nooit zo erg... ze zijn ook veel voller geworden Echt elke aanraking doet zeer Ben heel benieuwd...Nog 5 daagjes