Haay heb niet bijgelezen hoor.. Doe ik morgen wel denk ik. Ik ben net thuis, heb gewoon trauma hierzo Was met een vriend even filmpje kijken toen zou die me haar huis brengen, maar belde we nog even een andere vriend van ons op. Kwamen we nog een andere vriend tegen, toen ging die ene vriend hem naar huis brengen. En toen vroeg de jongen waar ik filmpje keek of die mij ook maar even naar huis kon brengen. Die ene vriend is thuis afgezet rijden we naar mijn huis. Zien we poesje op de weg, ik schreeuw dus kijk uit. Is die al dood gereden door iemand anders. Zo zielig Je zag het bloed uit het halsje komen.. Ik heb zo iets nog nooit gezien en wil het ook nooit meer zien.
mistic sun ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt maar de symptonen klinken idd als zwanger zijn maar waarom kleuren die testjes toch niet goeie morgen allemaal ik voel me helemaal niet zo lekker ik had gisteren ook al zo een emo bui wenen voor het minste ik weet niet wat me mankeerd en ik heb dat vandaag nog 5 kindjes ! pfff lekker druk dat de dag maar voor bij vliegt en weekend is groetjes
Geef de moed niet op Mystic Sun. Hier was het ook negatief dinsdag en nu zijn ze er al goed de . Op naar de volgende ronde zeker samen?
Hallo allemaal Hoe gaat het hier? Bij mij gaat het goed @Ikdus Dat is zeker schrikken zeg En dat ziet er zeker niet lekker uit...heb het al een paar keer gezien, waaronder onze eigen kat @Mystic Sun Echt balen dat ze allemaal negatief zijn Hopleijk krijg je snel een positest in je handen
Mag ook wel weer eens een keertje toch Super trouwens dat je toch naar de bruiloft bent gegaan, heeft je beste vriendin vast gewaardeerd ! Hoe is het nu met je stuitje ?! Mystic sun, balen van je nega test, erg raar dat je opeens zo een lange cyclus hebt ! Hier heb ik al 4 dagen last ofzo van spotting, mijn ongi wilt niet door komen, zwaar vervelend. Het is ook niet eens een halve tampon wat ik nodig heb voor de dag en nacht intotaal, pfff.. Vandaag is mijn oompie jarig, dus mijn ex zal straks wel gehaald worden . Me tante gaat hem nog wel even pesten, ze maken met verjaardagen vaak dvdtjes van leuke momenten. En Bob en ik staan heel veel op fotos samen helemaal heppiedepeppie, ben benieuwd of het hem iets gaat boeiend .
jaja gezellig druk! Ik ben alleen ff opo het gemeentehuis geweest gisteren en niet mee uiteten maar ze vond het super dat ik erbij was. Gefeliciteerd met je oompie!
Hahaha gelukkig maar, zijn we saampjes niet saai. Maar het is wel rustig ja.. Allemaal schuld van oppermoeke
Ik ben er ook weer ! Mijn lieftallige ex sprak ik gewoon net aan de telefoon.. Walgelijk hoe durft hij ! En dan wel vragen alles goed, maar niet zeggen gefeliciteerd met je oom. Vuil kut jong heel me dag verpest.
Hee meiden Ik heb vandaag weer een echo gehad, het was echt super . Ik had mn mam meegenomen, en ze vond het geweldig. We hebben bijna een uur naar haar kunnen kijken. We hebben hele mooie foto's meegekregen! Ik zal ze zo in mijn album zetten .
yenne, Ik heb ze al ff op hyve bekeken. Mooi hoor. En je buik....... Jeeeeeeeeeetje wat ga je hard ineens. Goed insmeren hoor. Flink vet houden.