Gaaf he Vooral die profielfoto vind ik prachtig. Ze lijkt sprekend op Alex! Ja mijn buik groeit vreselijk hard . Ik smeer nu 2x per dag, heerlijk. Soms doet mijn hard wel pijn, het rekt flink op. Maar gelukkig nog geen striae.
Ik ben gewoon jaloers dat hij nu lekker bij me tante is, spelen met mijn neefjes enzo en ik niet. En dan wrijft hij het er nog eens lekker in door opeens te praten met mij..
Ooh haha ze zitten natuurlijk in Spanje. Sorry meid, was ik even vergeten. Maare, laat je nou es niet gek maken door die vent. Hijs dat toch niet waard.
Hij is het niet waard nee, maar ik mis me neefjes zo erg, ze zijn mijn alles.. Dus ben gewoon heel jaloers..
Hoi meiden, De vakantie zit er weer op helaas, maar we hebben het heerlijk gehad! Morgen mijn verjaadag vieren. Ben nog steeds niet ongi, dus het is erg spannend! Hoe gaat het hier? Wij geeft me een update van de afgelopen weken? Kus
Jeetje wat spannend Sucre! Vanaf hier word er zeker voor je geduimt! Leuk dat je genoten heb van je vakantie
Truus, de postbode is geweest hoor! Ik vond het heel lief van je! Maar die stomme postbode heeft gewoon alle pepernootjes al opgegeten. Potsiedikkie!
Goedeavond Shady Sas, weer helemaal beter ? Sucre, joepie weer terug van vakantie fijn dat je zo genoten hebt ! Spannend dat je nog niet ongi bent, ik duim keihard voor je.. Ik wil je vast voor morgen feliciteren ! Weet niet of ik online kom ( vast wel ). Dus vast gefeliciteerd.. Nou ik ga er weer vandoor, moet oppassen en ga daarna waarschijnlijk stappen.. Dus tot morgen en anders maandag.. Fijn weekend nog allemaal, liefs.
Nu weer beter, maar moet nog wennen aan ongesteld zijn zonder pil Vorige week vrijdag ongesteld geworden, zondag laatste dag.. Maandag de hele dag niets aan de hand, dus ik dacht er alweer vanaf te zijn (met de pil heb ik ook maar 3 dagen bloedverlies) Vervolgens merkte ik dinsdag dat ik dus gewoon weer ongesteld was. Gelukkig was ik op dat moment thuis Vandaag weer niets, dus hoop er nu wel echt vanaf te zijn..
Saskia, dat had ik ook. Denk je dat het voorbij is, begint het weer. Irri he. Hopelijk was dit je laatste ongi voor een lange tijd nu! Ikdus, bedankt voor de felicitaties. Fijne avond en tot gauw! Hoe gaat het verder met jou?
Hoi hoi Hey sucre fijne dat je er weer bent en dat je vakantie toppie was. Spannend dat je ongie er nog niet is. Ik hoop dat ie nog 9 maanden wegblijft. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag sas. Blij dat je weer beter bent. ikdus veel plezier vanavond
Hey cin, hoe gaat het nu met jou? Doet Ringo goed zijn best? Zijn jullie weer gelukkig samen? Ik zag je pendel, betekent dat dat jullie er weer voor willen gaan?