Gefeliciteerd met je verjaardag sucre! Wat spannend hebje al getest? Leuk dat je zo genoten hebt van je vakantie! Ik ben wezen bowlen vandaag met het partijtje van mn nichtje die vorige week 8 geworden is. Wat kunnen 11kinderen een herrie maken volgende x doe ik mooi oordoppen in haha. Ik zei al voor de grap dat als wij een kind krijgen dat ik hoop dat ie geen vriendjes heeft dan hoef ik niet de hele dag in die herrie te zitten haha. Slaap lekker!
Goedemorgen.............. Sucre: HARTELIJK GEFELICISLAGROOMTAART! Ik vond het gewoon leuk om eens een keer te pendelen. Staat in zwanger worden een topic over. Ik had het zelf geprobeerd maar dat lukte niet echt toen heb ik het iemand anders laten doen. Dus wie weet wat eruit gaat komen.
@cinneltje wat is dat pendelen en waar is dat voor? @Melanina ik heb gelukkig geen piep meer in mn oren haha. Ik kreeg ook nog een tand in mn hand gedrukt inclusief bloed omdat die eruit gevallen was maar dat heb ik gauw maar in een bekertje gedaan haha
Shady: pendelen is bijv: een ring aan een ketting of draad met naald en die kun je boven je handen houden. Dan moet je vragen wat is ja en wat is nee. Bijv: ja is een rondje draaien en nee is heen en weer (links/rechts of boven/beneden).En dan kun je verschillende dingen vragen. Staat in zwanger worden op deze site het topic heet wie gelooft er in draad aan een naald of zoiets. Zal kijken of ik een link hierbij kan zetten maar heb ik nog nooit gedaan dus weet niet of het lukt.
Sucre, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Dat je maar snel een zwangere meid mag zijn ! Geniet van je dag, knuffel !
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=110671 Dit is de link shady daar kun je het vinden en staat het vast beter uitgelegd dan dat ik heb gedaan.
Owja voor ik het vergeet. De uitslag geeft geen 100% zekerheid dus kan dus ook gewoon fout zijn. Maar bij velen klopte die wel
Ow oke. Ikzou daar alleenmaar zenuwachtig van worden dus dat doe ik dan maar niet haha. Ik wacht wel af wat ze morgen in het zkh te zeggen hebben. @ikdus was het stappen leuk?
Ja ik sms je gelijk! Waar ben je heengeweest? Als te vaak gaat stappen is het ook niet leuk meer he dat is echt jammer
1e rang weer.. Maar de muziek was dit keer gewoon echt fout ! En er was een irritante jongen die gewoon je hele avond kan verpesten, walgelijk ! Hoelaat moet je naar ziekenhuis dan?
GEFELICITEERD Sucre! Hier gaat het nog niet veel beter. Kan nog steeds niet zitten maar je leert ermee omgaan haha