Ja het is echt erg bij mij dat ik al een tijdje weer niet geweest ben. Ja laatst met ringo mee en toen moest ik in de stoel gaan liggen ging ze alleen schoonmaken nou ik lag al te bibberen en te janken
@sucre Ik weet nog niet wanneer ik ga testen...heb nog geen testen in huis gehaald hihihih En wat erg voor je vriendin zeg...Heel veel sterkte @Ikdus Wat voor studie doe je? @cinneltje Hier nog eentje die band is voor de tandarts Heb een kies die aldoor een klein stukje afbreekt ...maar ben te bang om heen te gaan @Trus Hoe gaat het met je en de kleine lars @iedereen Hoe is het met jullie?
Ik ben een keer 3 jaar niet geweest. Gelukkig ben ik gezegend met een vrij sterk gebit. Ik had geen gaatjes. Ik zorg ook aardig goed voor mn tanden, dat scheelt. Maar aan verstandskiezen kan je niet veel doen. Die moeten weg als ze je mond irriteren. Ik heb er nog 1 zitten, een hele grote. Heb vorig jaar ook een wortelkanaalbehandeling gehad van mijn voortand. :-# Dat was niet zo fijn. Moet nu ook weer een afspraak maken, maar hm.. durf niet.
Ik was toen 3 of 4 jaar geleden me 1e verstandskies eruit moest 6 jaar niet geweest. Mijn gebeid zag er goed uit voor iemand die zolang niet geweest was. Senna ik loop al bij 2 jaar met een afgebroken hoektand
Ik had altijd een hele leuke tandarts(tandarts van mijn vader)...die deed ook alles heel voorzichtig Toen durfde ik ook als eerste op de stoel te gaan zitten Maar doordat ik verhuiste ben naar Friesland...moest ik dus ook een nieuwe tandarts Nou dat was gelijk feest...die vent deed alles heel hardhandig en hij kon zijn hand niet stil houden als hij met het haakje en spiegeltje in je moend ging Heel erg irritant was dat En dat was 4 jaar geleden ben sindsdien niet meer gewwest
Nee hoor doet helemaal geen pijn. Heel soms als ik zoets eet (een mars ofzo) en er blijf caramel hangen dat wil soms pijnlijk zijn maar dat is dan ook het enige
Cin, gewoon lekker veel chips eten dan . Senna, waar in Friesland woon je? Ik ken nog wel een hele goede en lieve tandarts in Leeuwarden. Daar kom ik vandaan.
Ik woon nou in Wolvega Ja ik moet er ook niks in krijgen zoals chocola of caramel of zoiets...dan kan ik wel door de grond gaanMaar ja ik overleef het wel weer hihihhi
Senna, dat is iets te ver voor lwd. Misschien eens om je heen vragen bij bekenden of zij een goede en lieve tandarts hebben? Is namelijk wel heel belangrijk!
ach ik zie wel hoe het loopt......maar ja als het niet minder word moet ik wel. tis nu alleen nog maar irritant en niet heel pijnlijk
Ja daarom en anders vraag ik of bij de tandarts van mijn vader mag langs komen Dat zou dan wel heel erg schelen denk ik Hebben jullie in de laatste week voordat je ongie moet worden ook heel erge last van Brandend maagzuur Heb het nu al een paar dagen Had het de afgelopen maanden ook
Heb het vaak als ik naar bed ga Maar overdag heb ik er haast de hele dag last van Maar ik zal zo maar ff douchen denk ik
Heb vandaag wel getest al stond mijn hoofd er totaal niet na en ja hoor een hele lichte 2de streep. Nu eerst naar de dokter morgen nog een test doen want ben bang dat dit ook nog wel een indrooglijntje kon zijn. Morgen weet ik meer..
Ow spannend joh ik duim voor je dat ie toch echt positief is. En anders doe je toch een clear blue digitaal
had vanmorgen ook getest , en me vriend meende iets te zien maar ik zag het niet zo goed dus vanmorgen nog naar de huisarts gereden en bloed laten nemen vanavond weet ik het resultaat. om 7 uur mag ik bellen ben zo nieuwsgierig kan niet wachten tot het 7 uur word
Senna, spannend hoor hoop dat de krampen iets goeds zijn Ik doe toeristische medewerker binnenland MBO 3 Sylvia, genietse vanavond van jullie princesje ! Mystic, jeetje dat is wel heel erg balen, je kan je zo hechten aan een beestje Huil maar lekker hoor, mag wel.. Dikke knuffel voor jou ! Enne spannend van je test zeg ik duim voor je. Sucre, jaja, heb één boek al bijna uit. Ga morgen of vanavond er verder aan werken. Wel heel erg balen voor die vrienden van je zeg dat is echt k*t Wendy, fijn dat je weer heerlijk hebt geslapen ! Cinneltje, goede middag ! Ik heb alle 4 me verstandkiezen er uit laten snijden toen ik 17 was. In 4 maanden tijd, valt best mee joh.. Alleen zonder goed werkende verdoving is het wel vervelend .. Ik ben niet bang voor tandarts, heb nooit gaatjes ofzo gehad, denk dat ik anders wel bang zal zijn Zoo ben eindelijk weer ingeschreven in NL ! Morgen mag ik de pil halen, ben zo enorm blij, dan zal me spotting hopelijk ook snel over zijn.. Word er nu wel gek van hahaha..