@Ikdus Moelijke opleiding of valt het mee? @ Mystic Sun & melanietje Spannend hoor! Ik ga keihard voor jullie duimen
Sucre, wanneer ga jij eigenlijk opnieuw testen? Cin, hooooiii ! Doet Ringo nog steeds zo goed zijn best ?
Heb geen toetsen, moet gewoon me huiswerk opsturen krijg ik cijfer voor en als ik klaar ben moet ik me aanmelden voor examens in maart
Die bedoelde ik ja In maart dus. Heb je nog ff. Hoe is het met je mannen? Met Argentijntje? Of is het inmiddels een Almereen.
Ja ik heb nog wel even maar het is wel veel Op school doe je hier 2 jaar over en ik doe het in een half jaar De argentijn vind ik niet meer leuk, heb hem te lang niet gezien.. Misschien als ik hem weer zie dat ik vlindertjes krijg maar nu niet hoor, geniet wel van het vrijgezellen leven even geen verplichtingen haha..
Kan ik me voorstellen, die gevoelens verdwijnen toch langzaam als je niet bij elkaar bent, en het was ook nog zo pril. Geniet er maar lekker van! Heb je wel eens onenightstands? Of mag ik dat niet vragen? Oeps.
Ja ben weer legaal .. Sucre, mag je best vragen hoor, nee heb geen one night stands. Heb gewoon een sex relatie, loopt alleen niet zo lekker nu met die spotting Wil het namelijk gewoon bij één jongen houden en niet rond sletten omdat ik ook af en toe behoefte heb aan sex.
Ja, ik wacht nu gewoon op mijn ongi. Maar als die niet komt, test ik over een week weer. Als ik zwanger ben, moet de lijn er dan wel van af spatten. En ik word er niet meer zwanger van door het nu al te weten toch? Alleen die onzekerheid is irri. Maar echt. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk is mijn lijf nogal in de war na de curretage.
Hee, dat vind ik wel heel goed van je! Ja, wij vrouwen hebben ook behoeftes he. Doe je het wel veilig? *spreekt mama Sucre*