Zeg dames zelfs als ik zwanger raak blijf ik zekers wel kletsen. Is echt kei gezellig hier. Alleen soms komt het er niet van om online te komen of ik heb geen zin. Hebben we allemaal wel eens toch
Gelukkig maar Cinneltje, ik blijf hier ook kletsen als ik zwanger raak hoor. Ik hoef niet zo nodig naar de ... mama's Hier zijn ook genoeg zwangeren waar ik de ervaring mee kan delen.
Ik kom ook zelden bij de mama's hoor. Ik lees dr wel geregeld eens een keer. Maar posten doe ik dr niet zo heel vaak. Vind t hier ook KEI (hoezo brabants ) gezellig. Bedankt meiden dat jullie ons beeb z'n kamertje ook zo mooi vinden. Ben ook helemaal in love als ik daar ff ben. Dan moet ik even aan de kleren ruiken. De luiers in mijn handen nemen en kijken hoe mooi ze zijn en zo klein ook. Kan me nog niet helemaal beseffen dat daar straks een klein kontie in moet. En dan die rompertjes. *zucht* Zo klein. Maar als ik me bedenk dat dat door mijn ... moet. Danis t toch ook wel errug groot hoor.
Ja precies vind het echt gezellig hier...... Jaaa tos gelukt! valt niet veel bijzonders te zien maar toch. Checken jullie ff mijn 1e tempkaartje
Aaah Truus, je maakt me gek nu wil ik nog sneller stoppen met de pil Ik wil dat ook zooo graag allemaal mee maken.
He Cin. SPECTACULAIR ZEG! Mooi tempkaartje hoor. Ohhh deesie toch. Kom dan lekker eens een keertje oppassen hier dan als de beeb dr is. Hihi even een retourtje vanuit spanje boeken.
Ja goed he hihihihihihihihihih. Weet dat er nog geen bal op te zien is maar moest toch leren om het hier in me album te krijgen
Cinneltje, jaa we gaan Truusje helemaal gek maken.. Al is het wel moeilijker bij haar, ze heeft maar weinig zwangerschaps kwaaltjes gehad Maar we kunnen straks vragen wat we allemaal nodig hebben en moeten weten Truus, we kunnen je echt wel gek maken Is goed als jij mijn ticket dan vergoed kom ik wel oppassen hahah.
Nou zo dus. Goed gedaan hoor cinneltje. Dus opslaan op je pc. Dan uploaden naar je eigen album. Nooit meer vergeten. Mag ik iets doms vragen?
Gaan we zekers doen. Enne als truus je ticket vergoed kom ik je wel halen op schiphol gaan we samen oppassen
Nou uhm... Worden jullie niet helemaal verschrikkkelijk depri van mij en mijn zwanger wezen. En dan mijn gelul over de kamer, de wagen en mijn beeb? ALLEEN EERLIJK ANTWOORDEN!