Ja ik heb ook al een thuisstudie gedaan En die heb ik 2 maanden geleden afgerond Dat was Dierenverzorging
Ik duim wel voor je dat je toch lekker wel zwanger bent ! Anders word ik boos op je cyclus en ga ik je baarmoeder toespreken
Oooh leuk Senna, ga je er ook iets mee doen of doe je dat al ? Sucre, ja we doen het veilig, wil geen mini us of een ziekte
Spreek mijn baarmoeder maar toe. Hoe ga je dat eigenlijk doen? Zie het al voor me . ECHO-echo-echo-echo. Ik zit nu op dag 32.
Wat een mooie foto! Leuk he, huisdieren. Mijn man wilde nooit, maar nu kan hij niet zonder onze sammie . Nog 8 dagen ja, slik. Duurt wel heel erg lang he.
Ja idus ringo doet het nogsteeds prima............gelukkig maar. Sucre wij helpen je die 8 dagen wel door hoor meid
Ja doe maar! Want alleen lukt het me niet. Ik gooi ff wat mascara op mijn wimpers en ga dan weer naar het werk. Kijken of mijn lieve beeb van gisteren weer wat stapjes vooruit doet.
Ja zeker zijn huisdieren leuk! Heb 1 hond en 5 katten En werkse voor strakkies @cinneltje Hoe gaat het met jou? Ik ben er zo weer...moet ff senna uitlaten
ik kan goed lopen nu. En savonds even zitten met mijn maar het gaat ietsie beter denk ik..... hoop ik