Jeetje mystic sun wat erg! Ik zou ook helemaal stuk gaan als er iets met shady zou gebeuren. Heel veel sterkte wijffie! @sucre ze zei ook dat het niks ergs was dat het ging bloeden. T kan ook ontstoken zijn ofzo maar ik ga altijd van het ergste uit! Ik bloed nu nog steeds een beetje maar ik hoop dat het gauw helemaal weg is want robbert is vandaag jarig dus dan kunnen we het weer gezellig maken vanavond haha. @ikdus ja een sexrelaties is idd heel verstandig haha NO STRINGS ATTATCHED!
Shady, gefeliciteerd met Robbert ! Enne Wendy, mooie buikkie, gelukkig groeit het niet meer zo hard hè ? Senna, echt prachtig is Senna hoor leuk !
En wat gaan jullie allemaal voor lekkers eten vanavond. Ik eet runderbraadlap gekookte aardappelen met jus en broccoli met ham/kaas saus
Dees, welkom back in Hollandia! ff wat uitproberen hoor... Haha....heb je zo'n diep gat joh, dat t helemaal echo-oot? haha Krijg dr ineens hele rare gedachte bij. Wat een mooi beesie. Kijkt ie lief... Mooi buikie meis. Onvoorstelbaar he, dat daar een klein minimensje inzit. Koester je buik meid. Over een paar week mis je m. Shady gefeli met je robert. Hopelijk kunnen jullie t gezellig maken vanavond.