@cinn....2 schermen openen. Vanuit de ene kopieër je je quote naar de andere scherm. Zo kun je dus meerdere pagina's lezen en reageren zonder alles te hoeven onthouden. @Senna....Met Lars gaat t nu beter. Hij heeftniet meer zoveel krampjes enhij spuugt ook veel minder nu we andere voeding hebben. Het inslapen ging gisteravond nog wel moeilijk met als gevolg dat meneer dan dus veel jammert. Hel vervelend. Hij is dan gewoon klaar wakker. Lars heeft nog niet helemaal door dat ie overdag wakker mag zijn, en als t donker is dat ie dan slapen moet.
Hihi ja uhhhh graag gedaan. Zeg wat hebben jullie daar gedaan in almere? Las iets over brand in de batavia werf?
Gelukkig dat het nu wat beter gaat met de andere voeding Hopleijk heeft ie snel door dat hij overdag wakker mag blijven zodat hij 's avonds lekker inslaapt
Het zou kunnen in de buik kunnen ze ook licht en donker onderschijden ?" Zijn er alweer nieuwe fotos van Lars ? Vind je de tijd niet snel gaan hij is alweer 3 weken bijna !
Nieuwe foto geplaatst. Zal straks wel even nieuwe foto's uploaden vanaf de camera. Senna, heb je al 1 van de andere meiden als hyvevriendje?
Cinneltje, je wist toch dat ik in spanje ben geweest Truus, ik weet niet eens waar de bataviawerf zit, zit dat wel in Almere. Shady heeft er vast wat mee te maken !
@ dees en jij woont in almere?HAHA....Bij mijn weten ligt de batavia werf in almere ja. Daar waar ze die grote schip nabouwen. Weet je wel...de batavia...
Haahaha ik ken alleen Bativia in Lelystad, nooit ervan gehoord dat er ook een Bativia gedoe in Almere zit haha.