Geen idee of je mis zit hoor Truus Senna, balen zeg van dat bruin hopelijk betekend het niks verder..
@truus Heb je ook toegevoegd...hoop dat je het niet erg vind Tot vanavond @Ikdus ik hoop het ook niet
Brand Bataviawerf Op de Bataviawerf in Lelystad heeft in de nacht van maandag op dinsdag een grote brand gewoed. De zeilmakerij, diverse kantoren en de werkplaats van de werf zijn door de vuurzee verwoest. Hierbij zijn de zeilen van het VOCschip De Batavia verloren gegaan. De Batavia en De 7 Provinciën zelf hebben geen schade opgelopen. Tot nader order blijft de Bataviawerf gesloten. Klik op onderstaande links voor meer nieuws: www.AD.nl www.omroepflevoland.nl www.nos.nl www.radio1.nl
Gadver.....de gadver....... Senna, ik accepteer je straks. Hyve doet dom. Maar kun je mijn foto's zien terwijl je nohg niet eens vriendje bent? Vreemd
Truus zit lekker mis HA-HA ! Veel plezier met de kapper straks Truusje ! Senna, aardig dat je het even opzocht
Sorry ikdus van deze keer wist ik het echt niet dat je naar spanje bent geweest. Wist wel dat je er over dacht maar dus niet dat je ook echt gegaan was. solly Meiden ik ga weer moet weer bowlen en morgenavond ook en donderdag en vrijdag avond moet ik werken. dus niet teveel kletsen hoor anders moet ik weer zoveel lezen.
Oww nee ben niet naar Spanje geweest Heb me weer ingeschreven in NL, dat bedoelde Truus met welkom terug haha.. Veel bowl plezier ! (K)
Hey hey hey ikdus een beetje kalm aan jij he niet meteen de neger de schuld geven ik was heel netjes aan het werk in hilversum haha
Ik moet toch iemand de schuld geven ? Was Brenda toevallig vandaag niet in Almere aan het werk ? dan is het vast haar schuld
Ik nou echt dat het hier over is Heb weer wat bruin bij het afvegen...niet heel veel maar toch En wat krampjes... maar er is er nog geen bloed te zien